مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خبر داد:

برگزاری بیش از یک هزارو ۷۰۰ نفرساعت آموزش به مناسبت روز آتش نشانی

1401/07/12 - 15:40 - کد خبر: 76700 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از برگزاری بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفرساعت آموزش به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی خبر داد.

‌به گزارش نصر، آتش پاد علیرضا زبردست با اشاره به تدوین و اجرای برنامه منسجم آموزشی در طول سال، ضمن قدردانی از همه دستگاه‌ها و مراکز همکار و همراه با سازمان آتش نشانی، افزود: تعداد ۲۴ جلسه آموزشی به مناسبت هفتم مهر در فرهنگسراهای سطح شهر، بوستان‌ها و مراکز آموزشی برگزار شد و تعداد یک هزارو ۲۴۵ نفر در این کلاس‌ها حضور داشته‌اند. کارگاه نقاشی قهرمان ایمن‌ساز، کارگاه خانواده ایمن، کلاس‌های آموزشی بازآموزی داوطلبان و کارگاه‌های آموزشی ایمنی در زندگی شهری از جمله دوره‌های برگزار شده در این روز است.
وی، همچنین برگزاری ۳۳۶ ساعت کلاس آموزشی در شش ماهه نخست سال جاری برای حدود سه هزار و 700 نفر را حاکی از تنظیم تقویم دقیق آموزشی برای مخاطبان و اقشار مختلف دانست و از استقبال چشمگیر شهروندان و فعالان اجتماعی در دوره‌های آموزشی ابراز خرسندی کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از تداوم برنامه‌های آموزشی و عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری با برخی مراکز و نهادهای سطح شهر تبریز خبر داد و از همکاران اداره آموزش و تربیت بدنی آتش نشانی تبریز قدردانی کرد.
انتهای پیام/
برگزاری بیش از یک هزارو ۷۰۰ نفرساعت آموزش به مناسبت روز آتش نشانی منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار