مدیرکل حراست شهرداری تبریز:

برای تکریم ارباب رجوع و حفظ منافع شهر با کسی تعارف نداریم

1401/07/11 - 13:23 - کد خبر: 76536 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل حراست شهرداری تبریز خواستار توجه ویژه مدیران و کارکنان شهرداری به رعایت تکریم ارباب رجوع و صیانت از همکاران مجموعه شهرداری تبریز در راستای ایجاد رضایت عمومی و حفاظت از حقوق بیت‌المال شد و گفت: در تکریم ارباب رجوع و حفظ منافع شهر با کسی تعارف نداریم.

به گزارش نصر، محمد شهابی در نشست با مدیران و کارشناسان حراست مناطق ده‌گانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: آموزش و پیشگیری باید به عنوان دو اصل اساسی حراست در مجموعه شهرداری تبریز مد نظر قرار گرفته است و در کنار آن مبنای کار مدیران حراست، باید کسب رضایت الهی و خدمت به مردم باشد.
وی افزود: انتظار بحق از مدیران حراست شهرداری این است که ضمن تعامل با مدیران و همکاران شهرداری برای پیشبرد اهداف این مجموعه خدمتگزار و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم تبریز نهایت اهتمام و جدیت خود را به‌کار گیرند.
مدیرکل حراست شهرداری تبریز با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و صیانت از بیت‌المال به عنوان خطوط نظام اسلامی مهم‌ترین خواسته از کارشناسان حراست مجموعه شهرداری در بخش‌های مختلف است، اضافه کرد: مدیران و کارشناسان حراست باید در پیشبرد اهداف مدیریت شهری و صیانت از بیت‌المال و در جهت ارتقای جایگاه مدیریت شهری در تمام سطوح و خدمات‌رسانی بهتر به عموم شهروندان پیشگام باشند.
وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باعث رضایت‌مندی شهروندان می‌شود، گفت: دفتر مدیران حراست شهرداری باید محلی مناسب برای دفاع از حقوق شهروندان و همچنین صیانت از بیت‌المال باشد.
شهابی با بیان اینکه در تکریم ارباب رجوع و حفظ منافع شهر با کسی تعارف نداریم، اظهار کرد: عملکرد مدیران و کارکنان حراست شهرداری به دقت رصد می‌شود و این مجموعه باید همچون دیگر واحدهای اداری شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مردم باشند..
انتهای پیام/
برای تکریم ارباب رجوع و حفظ منافع شهر با کسی تعارف نداریم منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار