تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان؛

سند قهرمانی مرحله چهارم به نام رکابزن تبریزی خورد

1401/07/10 - 17:36 - کد خبر: 76460 نسخه چاپی

نصر: رکابزن نام‌آشنای تبریزی مقام قهرمانی مرحله چهارم تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان را از آنِ خود کرد.

به گزارش نصر، پرونده مرحله چهارم و ماقبل پایانی سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان امروز (یکشنبه) با قهرمانی سعید صفرزاده، رکابزن نام‌آشنا و المپیکی تبریز بسته شد.
این دوچرخه‌سوار از تیم آرویچ شرق مازندران که روز گذشته در مرحله سوم به مقام نائب قهرمانی رسیده بود، در مسابقه امروز مسیر ۱۹۸.۲ کیلومتری سرعین به تبریز را زودتر از رقبای خود رکاب زده و فاتح مرحله چهارم شناخته شد.
آناتولی بودایک از تیم ترنگانوی مالزی و مارچاند جیانی از تیم تارتلتو ایزورکس بلژیک نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
در رده‌بندی مجموع مراحل تا پایان مرحله چهارم، مارچاند جیانی عضو تیم تارتلتو ایزورکس بلژیک همچنان پیراهن طلایی را حفظ کرد تا در آستانه تصاحب مقام قهرمانی تور سی‌وپنجم قرار بگیرد.
اما پیراهن سبز یا امتیازی تور بار دیگر به محمد گنج‌خانلو از تیم دانشگاه آزاد تبریز رسید و سعید صفرزاده از تیم آرویچ شرق مازندران ضمن فتح مرحله چهارم، سلطان کوهستان شد و پیراهن این بخش را بر تن کرد.
در قسمت بهترین رکابزن جوان نیز علی لبیب دیگر دوچرخه‌سوار تیم دانشگاه آزاد تبریز صدرنشین ماند تا پیراهن سفید (زیر ۲۳ سال) را از آنِ خود نماید.
گفتنی است، سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان در سطح نیمه‌حرفه‌ای با حضور ۱۱ تیم داخلی و خارجی در پنج مرحله به میزبانی سه  آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود.
این مسابقات فردا (دوشنبه ۱۱ مهر ماه) با انجام مرحله پنجم و پایانی به‌صورت تایم‌تریل انفرادی به مسافت ۸۹ کیلومتر در شهر تبریز رسما به کار خود خاتمه خواهد داد.
انتهای پیام/
سند قهرمانی مرحله چهارم به نام رکابزن تبریزی خورد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار