مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی؛

تعویق جام جهانی کشتی فرنگی توطئه بود

1398/09/05 - 09:31 - کد خبر: 7612 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت: به تعویق افتادن مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی بیشتر شبیه یک توطئه علیه ورزش کشور است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «سیدمحمد شروین اسبقیان» با اشاره به لغو مسابقه‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی از سوی اتحادیه جهانی این رشته اظهار داشت: ایران در  سال‌های گذشته و امسال رویدادهای مهم ورزشی در سطح بین المللی  را در اوج امنیت و اقتدار و بدون کوچکترین مشکلی میزبانی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده فدراسیون جهانی کشتی دو روز است که مهمان فدراسیون کشتی ایران است و تمامی موارد امنیتی و سایر امور مربوط به برگزاری مسابقات را تایید کرده است. همه پیش‌بینی‌ها انجام شده و حتی دوربین‌های صدا و سیما در محل مستقر شده است. در چنین شرایطی از تصمیم خنده‌دار فدراسیون جهانی شوکه شدیم.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در ادامه افزود: البته به نظر می‌رسد این تصمیم بیشتر شبیه یک توطئه علیه کشور و نظام است و جنبه ورزشی ندارد.

اسبقیان در پایان گفت: امسال مسابقات دوچرخه‌سواری تور آذربایجان را در نقطه صفر مرزی در اوج امنیت و اقتدار برگزار کردیم. مسابقات کبدی جوانان جهان در کیش برگزار شد و جام جهانی شمشیربازی را در تهران برگزار کردیم. برگزاری این همه رویداد بین‌المللی بدون کوچک‌ترین مشکلی کاملا نشان می‌دهد که به تعویق انداختن مسابقات جام جهانی کشتی در ایران هیچ توجیه منطقی ندارد.

همچنین «رشید طهماسبی» مدیرکل دفتر بین‌الملل وزارت ورزش تعویق میزبانی ایران در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی را غیر منطقی عنوان کرد و توضیح داد: میزبانی شایسته  ایران در رویدادهای مختلف بین‌المللی به منصه ظهور رسیده است و بالاترین امنیت در کشور ما وجود دارد و لغو میزبانی نیز به هیچ وجه منطقی به نظر نمی‌رسد به همین دلیل پیگیری لازم برای لغو این تصمیم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: البته این تصمیم هنوز قطعی نیست و در حد یک ایمیل بوده و رایزنی‌ها را آغاز کردیم تا با مستندات کافی میزبانی ایران در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی را بازگردانیم.

مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی که قرار بود هفتم و هشتم آذرماه در تهران برگزار شود توسط اتحادیه جهانی کشتی به تعویق افتاد.

انتهای پیام/

 تعویق جام جهانی کشتی فرنگی توطئه بود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار