گزارش/

احیای اسدی و احداث «رضا تایم» در تبریز!

1401/06/22 - 17:30 - کد خبر: 74858 نسخه چاپی

نصر: هافبک ۲۶ ساله تراکتور در بازگشت دوباره به این تیم نمایش درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

به گزارش نصر، رضا اسدی در بازگشت به تراکتور عملکرد امیدوارکننده و قدرتمندی را از خود ارائه داده و با به ثمر رساندن ۳ گل در ۵ بازی در رمزه برترین گلزنان فصل جاری لیگ برتر قرار دارد.
نمایشی فوق‌العاده برای یک هافبک که باعث شد تا اسدی خیلی زود ملی‌پوش شود و نام این بازیکن در اولین فهرست «کارلوس کی‌روش» سرمربی جدید تیم ملی فوتبال قرار گرفت.

اسدی رفت و برگشت
رضا اسدی که در پایان لیگ نوزدهم از سایپا به تراکتور آمد، پس از کارنامه مطلوب با این تیم و کسب مقام قهرمانی جام حذفی تصمیم به لژیونر شدن گرفت و تبریز را به مقصد اتریش ترک کرد.
اما آب و هوای فوتبال اروپا با بازیکن خوش قد و قامت فوتبال کشورمان سازگار نبود و اسدی پس از یک فصل تجربه ناموفق قراردادش را با تیم اتریشی فسخ کرد.
هافبک ۲۶ ساله گرگانی در بازگشت به فوتبال کشور مسیرش به سمت پایتخت عوض شد و به پرسپولیس پیوست، اما عمر حضور او در این تیم هم یک فصل بیشتر نبود.
ثبت ۴ گل و ۳ پاس گل با پیراهن سرخ‌های تهرانی هم نتوانست کادرفنی این تیم را برای ادامه همکاری مجاب کند تا داستان اسدی و پرسپولیس به جدایی بکشد.

احیا در رضا تایم 
اسدی بعد از پایان کارش در پرسپولیس تصمیم گرفت تا به تبریز و تیم تراکتور بازگردد، بازگشتی که برای او خوش یمن بود و زدن گل‌های حساس این ستاره را درخشان کرد.
این اتفاق نشان دهنده‌ی این است که حضور دوباره هافبک گرگانی در تبریز باعث احیای وی شده و دعوت به تیم ملی هم حکایت از روزهای خوش او در شهر اولین‌ها دارد.
رضا اسدی هر سه گلی را که این فصل برای تراکتور به ثمر رسانده، پس از به پایان رسیدن ۹۰ دقیقه قانونی مسابقه بوده است؛ گل‌های تعیین کننده‌ای که باعث شده تا “رضا تایم” هم لقب بگیرد.
او حالا تنها نماینده پرشورها در تیم ملی فوتبال است و باید دید که در ماه‌های آینده او می‌تواند جای خود را در لیست کی‌روش تثبیت کرده و مسافر جام جهانی شود یا خیر؟

امیررضا گچچی
انتهای پیام/
احیای اسدی و احداث «رضا تایم» در تبریز! منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار