خبر/

ماجرای تغییر ورزشگاه محل بازی 90 ارومیه و تراکتور

1398/09/03 - 12:59 - کد خبر: 7423 نسخه چاپی

نصر: معاون ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت پیش از این، فدراسیون فوتبال دو ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری و تختی را برای برگزاری بازی مورد تایید قرار داده بود و با توجه به اینکه هم‌اکنون« سهیل مهدی» مسوول برگزاری مسابقات فوتبال کشور به تازگی پای کار آمده است، وی نیز تنها ورزشگاه تختی را مورد تایید قرار داده است.

به گزارش نصر به نقل از فارس، کیومرث پورایراندوست معاون ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به محل برگزاری بازی فوتبال 90 ارومیه و تراکتور آذربایجان‌غربی در جام حذفی اظهار کرد: محل این بازی که سه‌شنبه پنجم آذر ماه تعیین شده، امروز به طور قطعی تعیین می‌شود.

وی افزود: پیش از این، فدراسیون فوتبال دو ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری و تختی را برای برگزاری بازی مورد تایید قرار داده بود و با توجه به اینکه هم‌اکنون« سهیل مهدی» مسوول برگزاری مسابقات فوتبال کشور به تازگی پای کار آمده است، وی نیز تنها ورزشگاه تختی را مورد تایید قرار داده است.

معاون ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: اداره کل ورزش و جوانان نیز این موضوع را به شورای تامین استان منوط کرده و امروز این موضوع مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

ماجرای تغییر ورزشگاه محل بازی 90 ارومیه و تراکتور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار