خبر/

همکاری اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان در پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهری

1401/06/15 - 17:15 - کد خبر: 74116 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز با مدیرکل امور اقتصاد و دارائی استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نصر، رضا خلیلی در این دیدار با اشاره به نقش اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان در برنامه ریزی امور اقتصادی گفت: جذب سرمایه گذاری، برنامه ریزی و ارائه نقشه راه با همکاری همه جانبه ادارات و سازمان های مرتبط امکان پذیر است تا رسیدن به اهداف نهایی و رشد اقتصادی شهرمان امکان پذیر باشد.  
وی افزود: تولید محتوای تخصصی با در نظر گرفتن بسته های تخصصی از اهمیت بالایی برخوردار است و از این رو نگاه همه جانبه را می طلبد.  
واقف بهروزی مدیرکل امور اقتصاد و دارائی استان آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: چالش‌ها و سیاست گذاری در سرمایه گذاری باید مورد بررسی قرار گیرد و موانع برداشته شود.
وی با اشاره به آمادگی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در موضوعات سرمایه گذاری شهری، افزود: شهر تبریز ظرفیت بسیاری برای سرمایه گذاری دارد و نقشه راه با آینده پژوهی و با در نظر گرفتن توسعه استان  و شهر تبریز در شمال‌غرب کشور بایستی ترسیم شود.  
بهروزی با اشاره به اهمیت نیاز سنجی در تهیه بسته های سرمایه گذاری گفت: بسترهای لازم و اقدامات ضروری باید مدنظر باشد؛ چرا که نتیجه همایش های سرمایه گذاری اولویت اول است و برگزاری صرف، سودمند نیست.
انتهای پیام/
همکاری اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان در پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهری منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار