مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز؛

آماده تامین گوشت گرم موکب‌های اربعین هستیم

1401/06/02 - 16:42 - کد خبر: 72630 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: کشتارگاه صنعتی تبریز آمادگی دارد با همکاری پیمانکاران و کشتارکنندگان دام سبک و سنگین گوشت سازمان، برای تهیه غذای زائران اربعین حسینی گوشت قرمز موکب‌ها را با تخفیف ویژه تامین کند.

به گزارش نصر، کریم قدرتی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی و دایرشدن موکب‌ها در بین راه، پیمانکاران گوشت گاوی و گوسفندی کشتارگاه صنعتی تبریز آمادگی خود را اعلام کردند تا با نظارت مدیریت کشتارگاه تبریز گوشت مورد نیاز برای تهیه غذای زائران اربعین حسینی را با تخفبف ویژه و تحویل گوشت مرغوب و با کیفیت انجام دهند.
قدرتی گفت: پیمانکاران و کشتارکنندگان دام سبک و سنگین گوشت تمایل دارند در این راه خدا پسندانه شرکت کنند و کشتارگاه تبریز همچنین آمادگی دارد گوشت‌های تهیه شده موکب‌ها را از کشتارگاه تبریز به طرف مقصد مصرف نیز حمل کند.
گوشت‌های شناسنامه‌دار استحصالی این سازمان برای گوشت‌های قرمز گوساله نر و گوسفند بره نر با شناسنامه و پلمب آبی رنگ و برای گوشت‌های قرمز گاوی و گوسفندی ماده برچسب نارنجی رنگ با پلمب پلاستیکی هم رنگ برچسب که بر روی لاشه همراه با  تاریخ تولید و شناسه تولید شده درج می‌شود.
انتهای پیام/
آماده تامین گوشت گرم موکب‌های اربعین هستیم منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار