پرویز هادی تشریح کرد:

اولویت‌های کمیسیون ورزش و جوانان برای سال دوم شورای اسلامی شهر تبریز

1401/06/02 - 15:17 - کد خبر: 72611 نسخه چاپی

نصر: در بیست و نهیمن جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز اولویت‌های این کمیسیون در سال دوم شورا تشریح و بررسی شد.

به گزارش نصر، پرویز هادی صبح روز دوشنبه در بیست و نهمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان اظهار کرد: انتصاب نصیر بیگی به عنوان سکاندار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز را تبریک می گوییم و آرزوی توفیق روزافزون برایشان داریم.  
وی افزود: مباحث فرهنگی و اجتماعی یکی از مهم ترین موضوعات جامعه است  که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.  
رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: در تلاش هستیم در سال دوم شورای شهر اقدامات موثرتری برای حوزه ورزش انجام دهیم تا شهروندان به عینه خدمات ارزنده شورای ششم در این حوزه را شاهد باشند.  
هادی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سازمان ورزش شهرداری بیان کرد: با پیگیری اعضای شورای شهر و همکاری شهردار تبریز موضوع احیای سازمان ورزش به نتایج مطلوب رسیده است.  
وی اضافه کرد: تا زمانی که سازمان ورزش شهرداری تبریز راه‌اندازی نشده است، باید از ظرفیت‌های موجود سازمان فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.  
رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: حل مشکلات موجود درحوزه ورزش شهر باید سریعا در دستور کار قرار گرفته و اقداماتی برای این مهم در نظر گرفته شود.  
وی افزود: همچنین ساماندهی وضعیت موجود سالن های ورزشی  یکی از موضوعات مهم در حوزه ورزش شهروندان است  که باید مورد رسیدگی قرار گیرد و نسبت به فعالیت پررنگ آنها اقداماتی اتخاذ شود.  
وی در ادامه سخنان خود تاکید داشت: ورزش همگانی یکی از مباحث مهمی است که هیچ کس نمی تواند با آن مخالفتی داشته باشد، از این رو باید ما برای پر رنگ تر کردن ورزش همگانی تلاش کنیم تا طبق سال های گذشته مورد توجه قرار گرفته و تقویت بودجه ورزش همگانی در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.  
انتهای پیام/
اولویت‌های کمیسیون ورزش و جوانان برای سال دوم شورای اسلامی شهر تبریز منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار