خبر/

ایمن‌سازی حریم و سرویس مدارس، در دستور کار اجرایی شهرداری

1401/06/01 - 14:23 - کد خبر: 72472 نسخه چاپی

نصر: ایمن‌سازی حریم و سرویس مدارس، در دستور کار اجرایی شهرداری و نهادهای مربوطه قرار گرفت.

به گزارش نصر، با حضور یعقوب وحیدکیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، مدیرعامل سازمان‌های تاکسیرانی، حمل و نقل بار و شرکت واحد اتوبوسرانی، رییس پلیس راهور تبریز و نماینده آموزش و پرورش، جلسه اقدامات بازگشایی مدارس در محل معاونت برگزار شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: سرویس مدارس همه ساله یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان شهری و والدین در آستانه سال تحصیلی جدید است ولی امسال با توجه به کاهش شیوع کرونا و برگزاری حضوری کلاس‌های درسی، در بحث ساماندهی سرویس مدارس با توجه به کمبود ناوگان و ثبت نام و طی مراحل اخذ صلاحیت توسط رانندگان باید در این فرصت محدود با برنامه‌ریزی مناسب، بهترین شرایط را برای انتخاب خودرو و راننده اصلح با نرخ‌گذاری مناسب و با در نظر گرفتن خواسته والدین مهیا کنیم.
وحیدکیا افزود: ایمن‌سازی مسیر و حریم مدارس نیز با همکاری مناطق دهگانه شهرداری تبریز و برگزاری مناقصات منظم و به موقع روند مطلوبی دارد.
وی گفت: افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی، اعم از اتوبوس و مینی بوس در برنامه کاری مجموعه حمل و نقل است.
در این جلسه مقرر شد گشت مشترک پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری راه اندازی شود و حدالامکان از فضای مدارس برای پارک خودرو و ارایه خدمات سرویس مدارس استفاده شود و همچنین از طریق مکاتبات لازم از تداخل ساعات کاری مدارس و ادارات برای ممانعت از ایجاد گره‌های ترافیکی اقدامات لازم بعمل آید.
انتهای پیام/
ایمن‌سازی حریم و سرویس مدارس، در دستور کار اجرایی شهرداری منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار