مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز:

افزایش سرانه پارکی و توزیع متوازن بوستان‌های شهری، از برنامه‌های اصلی حوزه فضای سبز است

1401/05/31 - 15:23 - کد خبر: 72356 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز افزایش سرانه پارکی و توزیع متوازن بوستان‌های شهری را از اصلی‌ترین برنامه‌های حوزه فضای سبز تبریز برشمرد.

به گزارش نصر، اکبر امجدی که در مصاحبه با خبرگزاری جمهوری اسلامی سخن می‌گفت، با اشاره به اهمیت بهسازی و توسعه پارک‌های سطح شهر، گفت: پارک‌های سطح شهر نقطه اتصال شهروندان عزیز با مجموعه شهرداری است و لازم است با بهسازی مناسب بوستان‌ها و توسعه و توزیع متوازن آن در سطح شهر در راستای ارائه خدمات شایسته به این عزیزان و افزایش سطح رضایتمندی مردمی اقدامات موثری به عمل آورد.
وی استفاده مناسب از کاربری‌های فرهنگی پارک‌ها را نیز مورد تاکید قرار داد که موجب ارتباط تنگاتنگ با اقشار مختلف جامعه و استفاده بیشتر از پتانسیل و ظرفیت حضور مردمی برای حل سریع موارد و مشکلات موجود خواهد شد.
امجدی در این گفتگو از سایر برنامه‌های پیش روی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز برای بهبود وضعیت کمی و کیفی فضای سبز تبریز از جمله تکمیل کمربندهای سبز جنوبی، شمالی و نیز غربی تبریز با بدنه‌سازی ترانشه‌های این مسیرها، توسعه تفرجگاه‌های پیرامونی شهر، هرس و پیرایش به‌موقع درختان و نیز فرم‌دهی ارقام ردیفی و همچنین برنامه ریزی برای مدیریت هرچه بهتر منابع آبی و اجرای شبکه جامع آب خام شهری خبر داد.
انتهای پیام/
افزایش سرانه پارکی و توزیع متوازن بوستان‌های شهری، از برنامه‌های اصلی حوزه فضای سبز است منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار