یادداشت سردبیر |

ادبیات پوپولیستی «فریدون» خریدار ندارد! / قورباغه ابوعطا می‌خواند

1401/05/25 - 10:02 - کد خبر: 71625 نسخه چاپی

نصر: فریدون بابایی اقدم عضو شورای اسلامی شهر تبریز که جزو یکی از پیشنهاددهندگان و‌ حامیان ایرج شهین باهر(یکی از ناکارآمدترین و خسران بارترین دوره های مدیریت شهرداری تبریز) بود اینک که در کنج بی توجهی ها قرار گرفته تلاش دارد تا با توهین به رسانه ها دیده شود.

به گزارش نصر؛ خانه یکی از شهروندان تبریزی واقع در حوزه منطقه ۱۰ شهرداری تبریز با حکم معاون دادستان و بر اساس اعمال قانون تخریب می شود و این بهترین بهانه است برای فریدون برای خودنمایی در میدان دیده شدن!
این عضو شورای شهر تبریز که در مقابل ناکارآمدی های شهردار وقت (همکلاس خود ) همواره سکوت کرده و در بسیاری از موارد حمایت از شهردار را بر حمایت از شهروندان ترجیح می داد تا بر بی کفایتی ها سرپوش بگذارد اینک در قامت یک مدافع شهروند تلاش دارد با اهانت به شهرداری و رسانه ها دیده شود.
وی که این دوره یک بار استعفا داده و بارها قهر را بر قرار ترجیح داده است در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصاویری حین بازدید از محل اجرای قانون؛ برای عدم رسانه ای شدن موضوع از کلمه توهین آمیز «رام» کردن برای  رسانه ها استفاده کرده است.
حال اینکه این کلمه معمولا برای حیوانات استفاده می شود البته شاید جناب  بابایی عضو متخصص شورای شهر تبریز در دوران تحصیل اش بیش از شهرسازی ؛ تخصص پرورش دام و طیور را آموخته است که اینگونه بی پروا به رسانه ها با این ادبیات می تازد.
البته همین فریدون خان بابایی عزیز به واسطه قدرت همین رسانه  ها بود که  توانست از یک روستای حومه تبریز با شعارهای پوپولیستی و عوام فریبانه بر پارلمان شورای شهر تبریز با یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت و تاریخ کهن تکیه زند تا نماینده روستای حومه تبریز باشد.
قطعا «آب که سر بالا رفت، قورباغه ابوعطا می‌خواند»  ....
امیدواریم این عضو شورا با اصلاح ادبیات خود و اتهام زنی به رسانه ها و فعالان رسانه ای؛ به جای حرکت های پوپولیستی در میدان و به جای سینه چاک کردن برای شهردار شدن و ورود اقوام به بدنه شهرداری و شورا در صحن برای همان شهروندان بی دفاع تصمیم‌های تاثیرگذاری بگیرد و‌تلاش نکند با تابلوی دفاع از بی سرپناهان برای خود محبوبیت پوشالی کسب کند.
فعالان رسانه ای نسبت به این ادبیات عضو شورای شهر اعتراض داشته و از رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خواستار برخورد قانونی با وی هستند.
 
جناب بابایی عزیز این اولین و آخرین اخطار رسانه در خصوص توهین تان به نمایندگان افکار عمومی است اگر تکرار کنید قطعا طوفان شفاف سازی ها شما را در گرداب قهرتان گرفتار خانه نشینی خواهد کرد همانطوری که پیش از این نیز تجربه کرده اید. این متن فقط در پاسخ به اهانت تان بود مابقی باشد برای بعد....
انتهای پیام/
ادبیات پوپولیستی «فریدون» خریدار ندارد! / قورباغه ابوعطا می‌خواند امیر کریم زاد شریفی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   رسول غفارزاده   سال پیش  

سلام. اگر چیزی و سندی دارید و رو نمیکنید، قطعاً مثل همین فریدون شما هم دنبال باج خواهی هستید، وگرنه حتماً ریگی به کفشتون هست که این به اصطلاح "طوفان شفاف سازی" تون بلند نشده. رو کنید اسناد رو که همین مردمی که سنگشو به سینه تون میزنید مطلع باشن. والسلام...
پژوهشیار