مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز:

جهش در سرمایه‌گذاری شهری، همراهی همه نهادهای مرتبط را می‌طلبد

1401/05/23 - 13:01 - کد خبر: 71393 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز با در حضور در همایش ملی سرمایه گذاری استان در صدد ایجاد فضای تعاملی هرچه بیشتر با نهادهای مختلف سرمایه گذاری است.

به گزارش نصر، رضا خلیلی در جلسه استانداری آذربایجان شرقی پیرامون همایش ملی سرمایه گذاری استان، افزود: اولین سرمایه گذاری شهری به شکل BOT از شهر تبریز شروع شده است به طوری که سرمایه گذاران آذربایجان شرقی با شجاعت و جسارت در برهه های مختلف پیشگام بودند و سرمایه علمی، معنوی و مادی خود را در اختیار شهر و کشورمان قرار داده اند و اکنون با هماهنگی و تعامل سازنده نیز سرمایه گذاران بخش خصوصی پای کار خواهند بود.
وی ادامه داد: از نظر شهردار تبریز باید جهشی در سرمایه گذاری ایجاد شود، بر همین اساس در صدد آن هستیم که فضای مناسبی برای سرمایه گذاری ایجاد کنیم تا با همراه کردن نهادهای مرتبط با بخش خصوصی و سرمایه گذاران اتفاق بیفتد.
خلیلی گفت: بهترین کار برای آسیب شناسی در موفقیت یا عدم موفقیت در امور سرمایه گذاری و حل مشکلات موجود سرمایه گذاران این است که به صورت مستقیم با آنها در ارتباط بوده تا با جمع بندی نظرات آنها راهبردها و اهداف مشخص شود.
در این جلسه مرتضی موحدنیا مدیرکل امور شهری و شوراهای استان با اشاره به سیاست گذاری همایش ملی و نمایشگاه فرصت سرمایه گذاری شهرداری های آذربایجان شرقی، گفت: ایجاد دبیرخانه دائمی سرمایه گذاری در مدیریت شهری و تدوین بسته های سرمایه گذاری در تمامی شهرداری ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
انتهای پیام/
جهش در سرمایه‌گذاری شهری، همراهی همه نهادهای مرتبط را می‌طلبد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار