مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز عنوان کرد:

آمادگی کامل سازمان پایانه‌های مسافربری برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی

1401/05/23 - 12:45 - کد خبر: 71389 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز گفت: همزمان با ایام محرم و صفر، پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز از آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران و زائران اربعین برخوردار هستند.

به گزارش نصر، احمد زارعی با بیان مطلب فوق افزود: همزمان با ایام سفرهای پایان ماه صفر، کلیه شرکت‌های مسافربری و عوامل اجرایی این سازمان آماده خدمات رسانی ویژه به مسافران و زائران عزیز هستند.
وی ادامه داد: از مسافران عزیز می خواهیم برای داشتن سفری مطمئن و امن و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، از تهیه بلیت خارج از شبکه‌های بلیت فروشی خودداری کنند.
زارعی خرید بلیت را فقط از گیشه‌های بلیت فروشی داخل پایانه مرکزی و یا از طریق سایت اینترنتی مجاز دانست و گفت: چنانچه مسافری غیر از محل‌های یاد شده بلیت تهیه کند، در صورت بروز هر گونه اتفاق، هیچ قانون و بیمه‌ای از مسافر حمایت نمی‌کند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز با اشاره به اینکه رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی جلوگیری از شیوع کرونا نیز الزامی است خاطرنشان کرد: با بکارگیری توانمندی موجود و حضور نیروهای انسانی و کارشناسان در پایانه مسافربری، جابجایی مطلوب و ایمن زائران اربعین همچون سال‌های گذشته به نحو احسن مدیریت و اجرا می‌شود.
انتهای پیام/
آمادگی کامل سازمان پایانه‌های مسافربری برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار