جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز خبر داد:

فعالیت بدون وقفه پل‌های مکانیزه عابرپیاده در سطح تبریز

1401/05/22 - 15:56 - کد خبر: 71315 نسخه چاپی

نصر: جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: هفت پل مکانیزه عابرپیاده در سطح شهر و مراکز پرازدحام آن وجود دارد و به جز پل مکانیزه جواهر، بقیه پل‌ها به صورت بی‌وقفه سرویس‌دهی دارند.

به گزارش نصر، سامان احمدزاده در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: بازار تبریز و خیابان‌های پیرامون آن به نوعی  قلب تپنده این شهر بوده و نیازمند احداث زیرساخت‌هایی  همچون پل‌های عابرپیاده و یا زیرگذر برای تردد در عرض خیابان‌های منتهی به بازار و بالعکس است.
وی افزود: پل‌های مکانیزه  بازار، اول خیابان دارایی، پل قاری واقع در سطح منطقه هشت شهرداری تبریز روزانه حجم وسیعی از عابران پیاده را از این سوی خیابان به آن سو و بالعکس جابجا می‌کنند.
احمدزاده خاطرنشان کرد: یکی از پل‌های عابر پیاده در تبریز که نقش مهمی در رفت و آمد شهروندان ایفا می‌کند، پل عابر پیاده مکانیزه مقابل کلینیک شیخ الرئیس است که به دلیل رفت و آمد بیماران به مراکز درمانی ایمنی آن بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: در این راستا شهرداری منطقه دو به منظور تسهیل در تردد شهروندان و بیمارانی که جهت مراجعه به مراکز درمانی شیخ الرئیس و امام رضا (ع) از پل عابرگذر مکانیزه مقابل این مراکز پزشکی استفاده می‌کنند، اقدام به احداث و نگهداشت این پل مکانیزه کرده است.
جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز یادآور شد: پل مکانیزه جواهر مقابل دانشگاه تبریز و مجتمع تجاری جواهر نیز یکی از پل‌های پرتردد شهر است که در حال حاضر به دلیل از کار افتادن موتور آن و هزینه بسیار بالای تعویض، در دست تعمیر بوده و بزودی این پل نیز به سرویس‌دهی می پردازد.
وی عنوان داشت: پل عابرگذر آبرسان واقع در سطح منطقه یک شهرداری تبریز نیز یکی از پل‌های عابر پیاده‌ای است که در یکی از پرترددترین نقاط شهر تبریز واقع شده است و به منظور رفاه حال شهروندان به صورت مکانیزه خدمات‌دهی می‌کند.
احمدزاده افزود: آخرین پل مکانیزه تبریز نیز، پروژه مشارکتی شهرداری و بخش خصوص است و در مقابل شهرداری منطقه چهار تبریز واقع شده است؛ احداث و فعالیت این پل نیز جزو ضروریات و مطالبات شهروندان آن منطقه بوده که در حال حاضر به صورت فعال به ارائه خدمات می‌پردازد.
وی افزود: هفت پل مکانیزه شهری به صورت مستمر از لحاظ فنی مورد ارزیابی  قرار می‌گیرند و تعمیر و نگهداشت آنها نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
احمدزاده اضافه کرد: پل‌های عابرگذر تبریز در راستای رفاه شهروندان به‌خصوص در مراکز پرتردد شهر احداث شده و مدیریت شهری تبریز بخشی از آنها را مکانیزه کرده است.
انتهای پیام/
فعالیت بدون وقفه پل‌های مکانیزه عابرپیاده در سطح تبریز منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار