جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز مطرح کرد؛

نصب روزشمار در پروژه‌های ساختمان اداری منطقه پنج و بازارچه میوه و تره‌بار مرزداران

1401/05/12 - 14:22 - کد خبر: 70445 نسخه چاپی

نصر: جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در بازدید خود به همراه شهردار و معاون عمرانی منطقه ۵ از مراحل ساخت ساختمان اداری این منطقه و بازارچه میوه و تره بار مرزداران، خواستار ارائه برنامه زمانبندی جهت نصب روزشمار در این پروژه‌ها شد.

به گزارش نصر، به دنبال دستور شهردار کلانشهر تبریز مبنی بر نصب روزشمار جهت تسریع اتمام پروژه‌ها، سامان احمدزاده جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با حضور در محل اجرای پروژه‌ها در جریان آخرین اقدامات آنها قرار گرفت و بر تسریع نصب روزشمار در این پروژه‌ها تاکید کرد.
در این بازدید میزان پیشرفت فیزیکی اجرای بخش‌های مختلف پروژه ساختمان اداری منطقه پنج مورد بازبینی قرار گرفت.
جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری در این بازدید اظهار کرد: با نصب آخرین سقف سازه‌ای در این پروژه، شاهد پیشرفت ۴۰ درصدی هستیم.
احمدزاده رضایت شهروندان را سرفصل اصلی برنامه‌های کاری این منطقه دانست و احداث این ساختمان را در راستای تحقق این امر عنوان کرد.
وی در خصوص مشخصات فنی این پروژه گفت: ساختمان اداری منطقه پنج دارای شش طبقه سازه‌ای شامل همکف و پنج طبقه است که هر طبقه به متراژ یکهزار و 200  متر مربع و عرصه کل پروژه هفت هزار  متر مربع شامل قسمت اداری و آمفی تئاتر است.
جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری در بازدید از بازارچه محلی مرزداران نیز با تاکید بر تسریع اتمام این پروژه، گفت: ایجاد بازارچه‌های محلی با هدف عرضه مستقیم، دسترسی و رفاه شهروندان است و در این مجموعه نیز غرفه‌های ارائه مستقیم میوه و تره بار پیش‌بینی شده که عرضه مستقیم آنها، ضمن رفع نیاز ساکنان شهرک مرزداران، از دستفروشی و ایجاد سد معبر جلوگیری می‌کند.
بازارچه محلی مرزداران با ۵۰ متر طول و ۲۷ متر دهانه به ارتفاع مفید چهار متر احداث می‌شود و با نصب روزشمار در این پروژه امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
انتهای پیام/
نصب روزشمار در پروژه‌های ساختمان اداری منطقه پنج و بازارچه میوه و تره‌بار مرزداران منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار