رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز:

اقدامات شهرداری نشان‌دهنده توجه به اهمیت ورزش است/ ثبت ملی ائل‌گلی با خالی شدن لونا پارک

1401/05/10 - 12:58 - کد خبر: 70182 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ترویج ورزش‌های همگانی و اقدامات انجام گرفته در حوزه ورزش، نشان از اهمیت ورزش در شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز دارد.

به گزارش نصر، پرویز هادی صبح امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: از زحمات شهردار تبریز در تمام زمینه‌ها به خصوص اقدامات انجام گرفته در پروژه‌های عمرانی، خدمات محله‌ای و طرح‌های ضربتی نهایت تشکر و قدردانی را دارم. 
وی ادامه داد: برنامه‌های شهرداری تبریز در حوزه ورزش و حضور گسترده شهروندان در پیاده روی روز جمعه که در عینالی برگزار شد، نشان از اهمیت ورزش در شورای شهر و شهرداری است.
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: امیدوارم با کمک همدیگر در سه سال آینده، شاهد احیای مجدد سازمان ورزش و ایجاد شور و نشاط دوباره در شهر باشیم. 
هادی با اشاره اتمام قرارداد لونا پارک ائل گلی ادامه داد: قرارداد لونا پارک در آبان سال جاری به اتمام خواهد رسید و چون قرار است این پارک ثبت ملی شود، محل لونا پارک باید خالی شود. 
وی به جانمایی لونا پارک در پارک عباس میرزا اشاره کرد و گفت: کمیسیون خدمات و محیط زیست شهر تبریز موافق با خروج لونا پارک بوده و شهردار تبریز نیز، پیگیری‌های لازم در رابطه با خروج لونا پارک و ثبت ملی ائل گلی را انجام می‌دهد. 
انتهای پیام/
اقدامات شهرداری نشان‌دهنده توجه به اهمیت ورزش است/ ثبت ملی ائل‌گلی با خالی شدن لونا پارک منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار