شهردار تبریز:

توزیع عادلانه خدمات در مناطق، مورد توجه مدیریت شهری است/ تکریم ارباب رجوع، خط قرمز شورا و شهرداری

1401/04/28 - 17:17 - کد خبر: 68937 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان را اولویت مهم و خط قرمز شورای اسلامی شهر و شهرداری قلمداد کرد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در بازدید از شهرداری‌های مناطق یک و ۱۰ در جریان نحوه و کیفیت خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف به شهروندان این دو منطقه قرار گرفت.
در این بازدید، هوشیار با تاکید بر لزوم توجه کارکنان و مدیران شهرداری‌های مناطق بر تکریم ارباب رجوع، گفت: رسیدگی به مشکلات شهروندان و تکریم آنها، جزو مهم‌ترین اولویت‌های دوره جدید مدیریت شهری تبریز است و شورای اسلامی شهر و شهرداری تاکید ویژه‌ای روی این موضوع دارد.
وی ادامه داد: درخواست‌های به‌حق و قانونی شهروندان باید در کم‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و گشاده‌رویی انجام شده و رضایت ارباب رجوع فراهم شود.
شهردار تبریز در عین حال از زحمات شبانه‌روزی کارکنان و مدیریت این دو منطقه قدردانی کرد و گفت: مدیریت شهری از طرح‌های ابداعی در حوزه‌های مختلف که منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان شود، استقبال کرده و از آنها حمایت می‌کند.
وی افزود: شهرداران مناطق از کارکنانی که طرح‌های ابداعی و خلاقانه در حوزه‌های خدماتی، شهری، عمرانی و ... ارائه می‌دهند، تقدیر کنند تا روحیه خلاقیت در بین همه کارکنان شهرداری تبریز ایجاد و تقویت شود.
هوشیار، منطقه ۱۰ را جزو مناطق کم‌برخوردار دانست و در عین حال از اهمیت ویژه آن در نزد اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری خبر داد و گفت: مدیریت جدید شهری تبریز توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار دارد و در این راستا تلاش می‌شود بیشترین خدمات در حوزه‌های مختلف به این مناطق ارائه شود.
شهردار تبریز عنوان کرد: نگاه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف است و اینگونه نیست که توجه به مناطق کم‌برخوردار کمتر از دیگر مناطق باشد.
انتهای پیام/
توزیع عادلانه خدمات در مناطق، مورد توجه مدیریت شهری است/ تکریم ارباب رجوع، خط قرمز شورا و شهرداری منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار