شهردار منطقه سه خبر داد:

اتمام نصب عرشه‌های دهانه اصلی پروژه پل روگذر ارتش

1401/04/26 - 11:29 - کد خبر: 68709 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه سه تبریز از اتمام نصب عرشه های دهانه اصلی و میانی پروژه روگذر ارتش ( شهید فلاحی ) خبر داد.

به گزارش نصر، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: با عملیات نصب هشت تیر عرشه دهانه اصلی روگذر ارتش، این پروژه وارد فاز جدیدی از اجرا شد. وی افزود: طبق زمان بندی اعلام شده در اجرای پروژه روگذر ارتش، عملیات عرشه گذاری پنج تیر عرشه دیگر این این روگذر انجام  و طی شب گذشته تیر پنجم عرشه در دهانه میانی آن نصب شد.
شهردار منطقه سه تصریح کرد: هشت تیر عرشه دهانه اصلی این روگذر در مسیرهای رفت و برگشت نصب شده و به زودی عملیات عرشه گذاری در پایه های دیگر آغاز خواهد شد.
وی افزود: عرشه های دهانه میانی این روگذر هر کدام به طول ۴۰ متر است. پورخردمند با اشاره به اینکه این پروژه پس از نصب مرحله سوم عرشه‌های پل، از پیشرفت فیزیکی چشمگیری برخوردار است، افزود: امید می‌رود با کمک همکاران سازمان عمران، شاهد بهره‌برداری از آن در آینده‌ای نزدیک و طبق زمان‌بندی ارائه شده باشیم.
شهردار منطقه سه همچنین از نصب دیواره های پیش ساخته در رمپ غربی این روگذر خبر داد و گفت: در حد شمالغربی رمپ غربی بعد از اتمام فونداسیون عملیات نصب دیواره پیش ساخته آغاز شده است. وی افزود: خاکریزی در رمپ شرقی هم ادامه دارد که به زودی عملیات زیرسازی آن شروع خواهد شد.
انتهای پیام/
اتمام نصب عرشه‌های دهانه اصلی پروژه پل روگذر ارتش منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار