شهردار منطقه ۹ تبریز خبر داد:

نصب روز شمار برای افتتاح بزرگترین ایستگاه آتش‌نشانی تبریز

1401/04/23 - 15:25 - کد خبر: 68509 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۹ تبریز از نصب تابلو روز شمار برای شمارش معکوس افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه شماره ۲۴ آتش‌نشانی تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، محمد حسین‌زاده در آیین بهره‌برداری پروژه بزرگ عمرانی و ترافیکی بلوار شهدای سلامت تبریز ضمن اشاره به رشادت‌های آتش نشانان، از اتمام پروژه بزرگترین ایستگاه آتش‌نشانی تبریز طی ۸۰ روز آینده خبر داد.
شهردار منطقه ۹ تبریز اعلام کرد: تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام به موقع تکمیل و افتتاح پروژه انجام یافته و این پروژه ۸۰ روز بعد، همزمان با هفتم مهر ماه روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و همزمان با یکصدو هشتادمین سال فعالیت آتش نشانی در تبریز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی شهرداری منطقه ۹ در اجرای پروژه بزرگترین ایستگاه آتش‌نشانی تبریز، تکمیل و افتتاح این ایستگاه را موجب اطمینان خاطر برای شهروندان منطقه خاوران عنوان کرد.
علیرضا زبردست همچنین از اجرای ویژه برنامه‌های مرتبط با یکصدوهشتادمین سال فعالیت آتش‌نشانی در تبریز طی سال‌جاری خبر داد و افزود: بر این اساس برنامه‌هایی همچون حضور مردم در مراسم صبحگاه ایستگاه‌های آتش‌نشانی و اجرای مشترک ورزش صبحگاهی شهروندان و آتش‌نشانان اجرا می‌شود.
به گفته وی، همچنین برنامه‌هایی مثل آموزش آتش‌نشانان داوطلب و آموزشی عمومی شهروندان در قالب فعالیت مشترک با ارگان‌ها و نهادهای مختلف در همین راستا پیش بینی شده است.
انتهای پیام/
نصب روز شمار برای افتتاح بزرگترین ایستگاه آتش‌نشانی تبریز منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار