رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز؛

تاکید بر تکمیل فاز سه خط یک متروی تبریز/ ساماندهی پارک حاشیه‌ای از مطالبات جدی شهروندان است

1401/04/22 - 11:30 - کد خبر: 68349 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز بر تکمیل فاز سه خط یک مترو تاکید کرد.

به گزارش نصر، روح‌الله رشیدی صبح روز سه‌شنبه در سی و سومین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: امروز از سازمان حمل و نقل ریلی دعوت کرده ایم تا در خصوص اقدامات اخیرشان گزارشاتی جامع و کامل به ما ارائه دهند.
رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اتمام فاز سه خط یک مترو بیان کرد: الویت نخست ما تکمیل این فاز بوده که باید از ظرفیت‌های موجود در این راستا بهره گیری کنیم.
رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شرح خدماتی که به مشاور در خصوص مهندسی ارزشی خط یک اعلام شده در زمان بندی مشخص بیان و این موضوع به کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر هم ارجاع داده شود. 
وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا مطالعاتی در خصوص خط سه صورت گرفته یا خیر!، ادامه داد: سازمان حمل و نقل ریلی حتما نسخه ای از قرارداد فایناس‌ خط دو به شورای شهر ارائه دهد.
رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: در خصوص موضوع پارک حاشیه ای بیشترین مراجعات را از سوی شهروندان داریم که بهتر است در این جلسه به آنها هم اشاره شود.
وی افزود: در رابطه با پارک حاشیه ای بررسی هایی صورت گرفته و نامه ای در این خصوص با امضای رییس شورای شهر به شهردار ارسال شده تا در راستای این مطالبه اقدامات جدی از سوی مدیریت شهری اتخاذ شود.
رشیدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: موضوع پارک حاشیه ای یکی از چالشی ترین موضوعات شهری بوده که اخیرا هم پارکبانان تجمع کرده و به وضعیت موجود اعتراض داشتند، باید موضوعات مربوط به این مهم در جلسات اختصاصی بررسی شود.
گفتنی است در سی و چهارمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در این مجموعه گزارشاتی ارائه داد.
همچنین در این جلسه در خصوص ساماندهی پارک حاشیه ای مباحثی مطرح و مورد بررسی اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز قرار گرفت و مقرر گردید در این راستا جرئیات کامل طی جلسه ای دیگر تشریح شود.
انتهای پیام/
تاکید بر تکمیل فاز سه خط یک متروی تبریز/ ساماندهی پارک حاشیه‌ای از مطالبات جدی شهروندان است منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار