فرمانده فراجا خبر داد:

راه‌اندازی سامانه مجازی ارتباط با خانواده شهدا در فراجا

1401/04/21 - 16:06 - کد خبر: 68292 نسخه چاپی

نصر: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از راه‌اندازی سامانه مجازی ارتباط با خانواده معظم شهدا در فراجا خبر داد.

به گزارش نصر، سردار حسین اشتری اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید می‌فرمایند کمتر از مقام شهدا نیست و برگزاری این همایش‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند در این مسیر مقدس بسیار راهگشا و مؤثر باشد. ما نیاز به شهدا داریم و امروز تجلیل از خانواده معظم شهیدان یک تکلیف مهم است که باید با اهتمام جدی آن را انجام دهیم و خدمتگزاری شایسته باشیم.
وی افزود: هر فردی ممکن است در حوادث یا مانند روزهایی که ویروس کرونا در اوج خود بود عزیزی از خانواده خود را از دست بدهد و روزانه نیز شاهد وقایع و حوادثی ازاین‌گونه هستیم که افرادی جان خود را در آن از دست می‌دهند و داغ این مصیبت‌ها سنگین است اما چیزی که خانواده معظم شهدا را تسلی می‌بخشد این‌که این عزیزان درراه مقدس امنیت و آرامش جامعه، جان و هستی خود را نثار کرده‌اند.

امنیت کشور مثال‌زدنی است
فرمانده فراجا تصریح کرد: به برکت خون شهدا، ایران اسلامی امروز از امنیت مثال‌زدنی و پایداری برخوردار است و حفظ و پاسداری از این نظم، آرامش و امنیت که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و در مقابله با تحریم‌ها و برنامه‌های دشمنان حاصل‌شده یک وظیفه و تکلیف مهم است.
وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه مجازی ارتباط با خانواده معظم شهدا در فراجا، گفت: تبیین هدف و راه شهدا وظیفه سنگینی است که این عزیزان برای هدایت جامعه بر عهده‌دارند.
سردار اشتری به پرونده دستگیری سارقان مسلح بانک ملی در تهران گفت: این اقدام شجاعانه پلیس، رضایت و خرسندی مقام معظم رهبری را همراه داشت که این اظهار لطف و عنایت ایشان مایه عزت و افتخار پلیس خدمتگزار است.
انتهای پیام/
راه‌اندازی سامانه مجازی ارتباط با خانواده شهدا در فراجا منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار