خبر/

دستور شهردار تبریز بر ایجاد فضای سبز در اراضی اسلامشهر

1401/04/16 - 10:20 - کد خبر: 67854 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز بر ایجاد فضای سبز و درختکاری در اراضی اسلامشهر واقع در پشت میدان تیر سابق تاکید کرد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار صبح امروز در بازدید از اراضی اسلامشهر که در قالب هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه سه انجام شد، گفت: با توجه به نیاز منطقه و وجود فضای کافی، این اراضی تبدیل به فضای سبز و بخشی از آن نیز تبدیل به کاربری مسکونی شود.
وی ادامه داد: منطقه سه موظف است در کوتاه‌ترین زمان در این فضا درختکاری کرده و آن را تبدیل به فضای سبز کند.
اراضی اسلامشهر در پشت میدان تیر سابق واقع شده و به‌رغم اینکه آب و فاضلاب ۲۳ هزار متر مربع از مساحت این اراضی را تصرف و دیوارکشی کرده است، اما سندی برای آن وجود ندارد و بر این اساس شهردار تبریز در بازدید امروز خود، دستور درختکاری و ایجاد فضای سبز در این محل را صادر کرد.  
بازدید از پروژه‌های منطقه سه و برگزاری جلسه به منظور بررسی مشکلات منطقه، ملاقات مردمی، جلسه با نخبگان و جلسه با خانواده شهدا و ائمه جماعات در دستور کار برنامه قرار خدمت است.
قرار خدمت یکی از برنامه‌های مدیریت شهری جدید تبریز است که امکان احصای مشکلات اختصاصی مناطق و همچنین حل آن ها با هماهنگی سایر دستگاه ها و مسئولان استانی را فراهم می کند.
 

پیش از این قرار خدمت در مناطق یک ، چهار، هفت، هشت و ۶، پنج شهرداری تبریز با هدف احصای مشکلات موجود در مناطق و بازدید از پروژه ها و دیدار با اقشار مختلف مردم برگزار شده و حضور در منطقه سه، هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز محسوب می شود.
انتهای پیام/
دستور شهردار تبریز بر ایجاد فضای سبز در اراضی اسلامشهر منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار