معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز:

چشم‌انداز روشنی برای آینده شهرک خاوران وجود دارد/خاوران،الگوی ویژه منظر و نمای شهری

1401/04/08 - 15:17 - کد خبر: 67059 نسخه چاپی

نصر: معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز با اشاره به الگوی ویژه منظر و نمای شهری شهرک خاوران که اخیراً به تصویب کمیسیون ماده پنج رسیده است، گفت: چشم‌انداز روشنی برای آینده این شهرک وجود دارد و به واسطه این الگوها، زیبایی بصری و هماهنگی در منظر این شهرک دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش نصر، اعضای کمیته کار کمیسیون ماده پنج با حضور در شهرداری منطقه ۹، از وضعیت عملکرد شهرداری در اجرای پروژه‌ها، احداث زیرساخت‌ها و همچنین کاربری‌های عمومی در این منطقه بازدید کرده و به ارزیابی میزان و نحوه تحقق طرح تفصیلی این شهرک پرداختند.
محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز به همراه روح الله دهقان نژاد عضو شورای اسلامی شهر تبریز، محمد حسین‌زاده شهردار منطقه ۹ و سایر اعضای کمیته کار کمیسیون ماده پنج و کارشناسان ستادی این کمیسیون با حضور در شهرداری منطقه ۹، ضمن بازدید از روند احداث پروژه‌های زیرساختی و کاربری‌های عمومی در سطح منطقه، نسبت به بررسی پرونده‌ها و نقشه‌های مرتبط با کمیسیون ماده پنج و طرح تفصیلی اقدام کردند.
 

در این بازدید سه ساعته، محمد عزتی با اشاره به مساحت و موقعیت شهرک خاوران گفت: کوی موسوم به شهرک خاوران، بزرگترین پروژه آماده‌سازی در سطح شهرداری‌های کشور بوده و جزو شاخص‌ترین پروژه‌های اجرایی شهرداری تبریز در سال‌های گذشته است.
وی افزود: با توجه به ضوابط ساخت و ساز اختصاصی و متفاوت در شهرک خاوران نسبت به کل تبریز، ضروری است تا در مراحل صدور پروانه برای ابنیه این شهرک، کارشناسی‌های لازم با دقت و بررسی بیشتری صورت گیرد.
 

عزتی تصریح کرد: با بررسی پرونده‌ها و هم‌فکری اعضای کمیته در این جلسه، تصمیم‌گیری‌های سازنده‌ای انجام گرفت که از نتایج آن در برنامه‌ریزی‌های آتی برای شهرک خاوران به نحو احسن بهره‌برداری خواهد شد.
انتهای پیام/
چشم‌انداز روشنی برای آینده شهرک خاوران وجود دارد/خاوران،الگوی ویژه منظر و نمای شهری منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   حسین آرازش ( آزارشی سابق ) هستم   سال پیش  

دست مریزاد و خسته نباشید انشاالله با همت مسئولین محلی و بزرگان منطقه هر چه زودتر عملیات اجرائی شروع شود . دست مریزاد و سپاس و درود بر شما برادران گرامی مخصوصا" دکتر فرجپور و دیگر دوستان.
پژوهشیار