معاون شهر هوشمند سازمان فناوری خبر داد:

بررسی و تحلیل سامانه جامع مدیریت قراردادها و معاملات شهرداری تبریز

1401/04/07 - 15:18 - کد خبر: 66936 نسخه چاپی

نصر: جلسه بررسی و تحلیل سامانه جامع مدیریت قراردادها و معاملات شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، جلسه بررسی و تحلیل سامانه جامع مدیریت قراردادها و معاملات شهرداری تبریز با حضور نمایندگان شرکت پیشگام بینش، اداره کل حقوقی شهرداری تبریز و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد.
بهنام فرشادی معاون شهر هوشمند در خصوص اهمیت قراردادها، گفت: قراردادها به عنوان یکی از ابزارهای اصلی برون‌سپاری و انجام فعالیت‌های جاری عمرانی سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی به حساب می‌آیند و از آنجا که کنترل صحیح، منظم و به موقع فرآیند عقد، اجرا، پیشرفت و اتمام قراردادها نقشی حیاتی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها دارد، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز نیز به منظور مکانیزه کردن همه فعالیت‌های فرایند مذکور، اقدام به طراحی و پیاده‌سازی سامانه جامع مدیریت قراردادها و معاملات شهرداری تبریز کرده است.
وی ابراز کرد: در این جلسه، ضمن ارائه این سامانه توسط نماینده شرکت مذکور، نسبت به بررسی امکانات سامانه، تطبیق فرآیندهای موجود در مجموعه شهرداری تبریز با فرآیندهای سامانه، بررسی پیش‌نیازهای استقرار و اجرای پروژه، تحلیل اطلاعات پایه و ... اقدامات لازم انجام پذیرفت.
فرشادی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه در شهرداری تبریز، گردش کار و بایگانی الکترونیکی تمامی اطلاعات و واحدهایی که به نحوی در روند پیشنهاد، انعقاد، بررسی و اجرای قراردادها مشارکت دارند، توسط فرم‌های الکترونیکی سامانه انجام شده و مدیران سازمان می‌توانند در هر لحظه، اطلاعات تصمیم‌ساز مورد نیاز طرح‌ها و پروژه‌ها و قراردادهای در دست اجرا یا خاتمه یافته را به دست آورند.
انتهای پیام/
بررسی و تحلیل سامانه جامع مدیریت قراردادها و معاملات شهرداری تبریز منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار