شهردار:

تزریق فاینانس خط ۲ مترو موجب تحول در اقتصاد تبریز می‌شود

1401/04/05 - 09:44 - کد خبر: 66660 نسخه چاپی

نصر:  شهردار تبریز گفت: با تزریق فاینانس خط دو مترو که حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان است، تحولی خوب در اقتصاد شهری تبریز ایجاد می‌شود.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار به همراه اعضای شورای شهر در جلسه‌ای با استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز و مدیران دیگر دستگاه‌های خدمت رسان شهر به بررسی مشکلات و مسائل مختلف پیرامون شهر پرداخت و گفت: هر چقدر بتوانیم در توسعه تبریز موفق عمل کنیم، دیگر شهرها نیز از ما متاثر خواهند بود. جا دارد که به دلایل مختلف به تبریز بیشتر رسیدگی کنیم.
وی افزود: تبریز در سال‌های گذشته از عدم توجه در حوزه‌های مختلف رنج برده و علاوه بر شهرداری، در دیگر حوزه‌ها نیز مورد بی‌توجهی و بی مهری قرار گرفته است و نیاز است که در این حوزه شوکی وارد شود. به عنوان یک تبریزی و آذربایجانی، این خلاء را احساس می‌کنم.
وی عنوان کرد: فاینانس خط دو مترو حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان است که با تزریق آن به اقتصاد تبریز، تحولی خوب ایجاد می‌شود. برخی ظرفیت‌ها در تبریز وجود دارد که نیاز به مجوز از تهران ندارد. به عنوان مثال، در کوی سنجران بسیاری از اهالی، خانه و کاشانه خود را رها کرده و رفته‌اند. نباید این موضوع را به تهران ارجاع دهیم و اینجا با مدیریت جهادی حل کنیم.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، هوشیار اظهار کرد: با توجه به این‌که دومین کنگره شهدای آذربایجان نیز در پیش است، می‌خواهیم‌ باغ‌موزه شمیم پایداری را در دو فاز اجرایی کنیم که فاز اول آن تا هفته دفاع مقدس و فاز دوم آن تا سال آینده اجرا می‌شود.
انتهای پیام/
تزریق فاینانس خط ۲ مترو موجب تحول در اقتصاد تبریز می‌شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار