خبر/

عملکرد صد روزه شهرداری تبریز منتشر می‌شود

1401/04/04 - 15:46 - کد خبر: 66613 نسخه چاپی

نصر: به همت اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز، عملکرد صد روزه شهرداری تبریز از زمان آغاز به‌کار یعقوب هوشیار منتشر می‌شود.

به گزارش نصر، صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و مدیران ارتباطات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز برگزار شد، در مورد برنامه‌های مختلف از جمله انتشار عملکرد صد روزه شهرداری، آغاز جشن‌های تابستانی و دهه امامت و ولایت بحث و تصمیم‌گیری شد.
با توجه به تاکید شهردار تبریز و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص ایجاد شادابی و نشاط در شهر و همچنین گسترش آموزش‌های شهروندی، جشن‌های تابستانی با برنامه‌ریزی و همت اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و امور ارتباطات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری برگزار خواهد شد. 
بر این اساس ۳۵ برنامه ورزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی طبق دستورالعمل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در قالب جشن‌های تابستانی برگزار خواهد شد. برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه جشن‌های غدیر تا قربان در دهه امامت و ولایت از دیگر موارد مورد بحث در جلسه صبح امروز مدیران ارتباطات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز بود.
لزوم پاسخگویی سریع و شفاف به مشکلات شهروندان در محلات که در رسانه‌های محلی، استودیو شهر، شهریار نیوز و برنامه تبریزیم مطرح می‌شود، از جمله موارد مهم و مورد تاکید در این جلسه بود. تولید کلیپ از عملکرد شهرداری‌های مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری تبریز توسط امور ارتباطات در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.
انتهای پیام/
عملکرد صد روزه شهرداری تبریز منتشر می‌شود منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار