رئیس کمیسیون تحقیق؛

۵۷ درصد شهر تبریز ممیزی شد/ تشکیل ۴۲۰۰ پرونده تخلف ساخت و ساز غیرمجاز

1401/04/02 - 11:40 - کد خبر: 66442 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با ممیزی ۵۷ درصد شهر تبریز۴ چهار هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف ساخت و ساز غیرمجاز تشکیل شده است.

به گزارش نصر، روح الله دهقان‌نژاد در بیست و نهمین جلسه کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی این شورا اظهار کرد: به گفته شهرداری ۵۷ درصد شهر ممیزی شده است و باید همین بحث در شهر ادامه پیدا کند.
وی ادامه داد: ما در مناطق دو، ۶، هفت و ۱۰ شهرداری کار ممیزی را انجام دادیم و نیاز است که سایر مناطق هم پیگیر این موضوع باشند.
رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در نتیجه ممیزی اطلاعات فنی و حتی وضعیت شهر از لحاظ عمر ساخت و ساز و آسیب‌های احتمالی به دست می‌آید که در برنامه‌ریزی‌های بعدی شهری  از آن بهره‌برداری می‌شود.
دهقان‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مشکلاتی مابین اطلاعات شهرسازی و ممیزی وجود دارد که باید مسوولان امر این نواقص را رفع کنند.
رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: در بحث ممیزی حتی میزان ساخت و ساز غیرمجاز هم مشخص می‌شود که خود نوعی عامل بازدارنده است.
دهقان‌نژاد یادآور شد: از این ۵۷ درصد ممیزی شهری که مطرح گردیده، چهار هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.
انتهای پیام/
۵۷ درصد شهر تبریز ممیزی شد/ تشکیل ۴۲۰۰ پرونده تخلف ساخت و ساز غیرمجاز منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار