مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز مطرح کرد:

ضرورت نوسازی و نظارت بر زیرساخت‌های انرژی در سازمان‌ها و ادارات

1401/03/30 - 15:24 - کد خبر: 66159 نسخه چاپی

نصر: مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز بر ضرورت نوسازی و نظارت بر زیرساخت های انرژی در سازمان ها و ادارات تاکید کرد.

به گزارش نصر، حسین آذرنیا در دیدار با مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش‌ساخته آذربایجان با اشاره به اهمیت مدیریت انرژی و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار در اثر فرسودگی زیرساخت ها و هدر رفت انرژی گفت: رفع فرسودگی زیرساخت های انرژی در مجموعه شرکت خانه سازی پیش‌ساخته آذربایجان و آگاهی از هدر رفت انرژی در اثر افزایش تصاعدی قبوض و اقدام سریع و به موقع زمینه وقوع حوادث ناگوار را در این مجموعه از بین برد که این اقدام سریع و به موقع جای قدردانی دارد.
وی با اشاره به ضرورت نظارت بر زیرساخت های انرژی که از عوامل مهم در پدافند غیرعامل بوده و درصد وقوع حوادث و هدر رفت انرژی ها را به کمترین میزان کاهش می دهد، اظهار کرد: برای پیش بینی همه زمینه های لازم در حوزه پدافند غیرعامل و افزایش تعامل میان دو مجموعه، وجود دبیر کارگروه و نماینده پدافند غیرعامل در شرکت خانه سازی پیش‌ساخته آذربایجان موثر و راهگشا خواهد بود.
در این دیدار همچنین مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش‌ساخته آذربایجان ضمن بیان زمینه های همکاری و تعامل میان دو مجموعه، گفت: این شرکت آمادگی ساخت مسکن برای شهرداری تبریز با پیش بینی شرایط پدافند غیر عامل را دارد تا اهداف شهرداری تبریز در راستای مسکن‌سازی را با همکاری دو سویه محقق سازد.
ناصر اسماعیل زاده همچنین از آمادگی این مجموعه برای ایجاد سالن های ورزشی دو منظوره برای استفاده ورزشی و بهره مندی از امکانات ویژه آن در دوران بحران و اسکان موقت شهروندان خبر داد.
وی از دیگر زمینه های توسعه همکاری با شهرداری تبریز و پدافند غیرعامل شهرداری تبریز، به تجهیز پارک ها به تجهیزات پدافند غیرعامل در حوزه استحفاظی شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان اشاره کرد.
انتهای پیام/
ضرورت نوسازی و نظارت بر زیرساخت‌های انرژی در سازمان‌ها و ادارات منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار