خبر/

بررسی مشکلات روند اجرایی پروژه توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند

1401/03/27 - 16:00 - کد خبر: 65841 نسخه چاپی

نصر: در جلسه مشترک معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) که با حضور جانشین معاون فنی و عمرانی، نمایندگان سازمان پسماند شهرداری تبریز و نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برگزار شد، مشکلات اجرایی و قراردادی پروژه توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نصر، جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در این جلسه با اشاره به وضعیت اجرای پروژه پسماند، خواستار تسریع در روند اجرای آن مبنی دستور شهردار کلانشهر تبریز  شد.
سامان احمدزاده در ادامه گفت: با توجه به تکمیل شدن ظرفیت مراکز دفن زباله تسریع در اجرای پروژه توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند یکی از ضروریات است.
وی همچنین با اشاره به مزایای اجرای این پروژه گفت: توسعه و افزایش دفن بهداشتی پسماند کمک بسیاری در خصوص حفاظت از محیط زیست، کنترل شیرابه حاصل از پسماند و جلوگیری از نفوذ به آب های زیرزمینی و رودخانه ها و همچنین ایجاد مرکز زباله و برگشت سرمایه خواهد داشت.
در ادامه جلسه پس از بحث و بررسی اعضای حاضر در خصوص رفع موانع اجرایی و قراردادی و برنامه ریزی برای اتمام پروژه راهکارها و تصمیمات لازم در خصوص پیشبرد پروژه اتخاذ شد.
انتهایپیام/
بررسی مشکلات روند اجرایی پروژه توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار