مدیرکل امور اقتصادی آذربایجان‌شرقی:

برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرده‌ایم

1401/03/21 - 13:47 - کد خبر: 65126 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی گفت: بیشترین وقت استاندار و مدیران استانی طی ماه های گذشته به موضوع سرمایه‌گذاری اختصاص یافته و اکنون فرش قرمز در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان پهن است.

به گزارش نصر، واقف بهروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی روز شنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری و پیشرفت هشترود که با حضور استاندار آذربایجان شرقی در حال برگزاری است، افزود: تکالیف همه مدیران استان در حوزه سرمایه‌گذاری نیز طی یک بخشنامه به آنان ابلاغ شده است.
وی با تاکید بر ایتکه بخش قابل توجهی از وقت شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان صرف سرمایه گذاری و رفع موانع تولید می شود، اضافه کرد: اکنون موضوعی مهمتر از سرمایه‌گذاری و تکریم سرمایه گذاران در سطح استان وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه به زودی پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: مدیران استان با تاکید استاندار در خدمت یکایک سرمایه‌گذران هستند و دفتر خدمات سرمایه‌گذاری نیز برای پاسخگویی در این زمینه آمادگی دارد.
به گزارش ایرنا در این همایش با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران کل استان، تفاهم نامه هایی نیز بین سرمایه گذاران و دستگاه های زیربط به امضاء رسید.
محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور از طریق تماس تلفنی در ابتدای این همایش به سخنرانی پرداخت و معرفی ۲۸۷ طرح شامل ۹۵ طرح در زمینه کشاورزی، ۶۰ طرح حوزه گردشگری، ۶۵ طرح در بخش صنعت و معدن، ۲۰ طرح در زمینه عمرانی شهری، ۳۲ طرح در حوزه عمران روستایی و ۱۵ طرح دانش‌بنیان به سرمایه‌گذاران از دیگر بخش های این همایش به شمار می‌رود.
انتهای پیام/
برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرده‌ایم خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار