جانشین مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز مطرح کرد:

لزوم پیشگیری از حوادث آتش‌سوزی در فصل تابستان

1401/03/21 - 13:22 - کد خبر: 65120 نسخه چاپی

نصر: جانشین مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در پی بروز برخی بی‌احتیاطی‌ها از سوی شهروندان، همه ساله شاهد تخریب و خسارت‌های عدیده به محیط سبز هستیم که حیات طبیعت را تهدید می‌کند.

به گزارش نصر، آتش پاد دوم بهنام اصلی‌زاده در گفتگو با برنامه رادیویی شهریمیز اظهار کرد: با نزدیک شدن به آغاز فصل تابستان و افزایش میزان آتش‌سوزی‌ علف‌های هرز شهری و طبیعت خارج از شهر، آسیب زیاد به طبیعت و موجودات جاندار را شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: در این بین سازمان آتش‌نشانی برای اطفای حریق از منابع آبی استفاده خواهد کرد که با وضعیت کم آبی موجود، باید از وقوع آتش‌سوزی ها و در نتیجه هدر رفت آب جلوگیری کنیم.
آتش پاد دوم اصلی‌زاده یاد آور شد: لازمه حفاظت از محیط زیست، مشارکت و اتحاد از سوی شهروندان است که امیدواریم امسال شاهد لحظاتی سبز با محیط سبز طبیعت باشیم.
جانشین مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی پایگاه مقاومت شهدای آتش نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان بسیجی این سازمان، حافظان ایمنی شهری هستند که با همکاری در برنامه‌های آموزشی مختلف، سیاست حفظ زندگی سبز در شورای فرهنگی این پایگاه در سال جدید را به‌کار می‌گیرند.
انتهای پیام/
لزوم پیشگیری از حوادث آتش‌سوزی در فصل تابستان منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار