طبق نظرسنجی از شهروندان تبریزی؛

۳۸ درصد از مردم تبریز، مشکلات محله خود را با سامانه ۱۳۷ در میان می گذارند

1401/03/15 - 13:03 - کد خبر: 64599 نسخه چاپی

نصر: طبق نظرسنجی واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل  که از طریق ۱۸ رسانه پرمخاطب استانی انجام گرفت، ۳۸ درصد از پاسخ دهندگان عنوان کردند که مشکلات محله خود را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری در میان می گذارند.

به گزارش نصر، در این نظرسنجی که با سوال و گزینه های " مشکل محله خود را اغلب از چه طریقی با شهرداری تبریز در میان می گذارید؟ الف: سامانه ۱۳۷ ب: رسانه های محلی ج: مراجعه حضوری یا رسانه شهریارنیوز و د: شبکه استانی سهند" مطرح و از طریق صفحات پرمخاطب خبری استانی اجرا شد،   تعداد ۱۱ هزار و ۵۹ نفر شرکت کردند.
طبق نتایج نظرسنجی ۳۸ درصد گزینه الف: سامانه ۱۳۷، ۲۸ درصد گزینه ب: رسانه های محلی ، ۱۷ درصد گزینه ج: مراجعه حضوری و یا رسانه شهریارنیوز و ۱۷درصد گزینه د: شبکه استانی سهند را انتخاب کردند.
این نظرسنجی از طریق صفحات خبری اینستاگرام و کانال تلگرامی شهریارنیوز، آذرانجمن،نصرنیوز، عصر تبریز، تبریز خبرلری، تبریز سیاست، بیداری آذربایجان، صبح آذربایجان، اخبار اول، ترجمان صبح، تبریز جوان و نگاه آذربایجان به اشتراک گذاشته شد.
گفتنی است؛ شهرداری تبریز طی سال های گذشته در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع با استفاده از روش های مختلف در حال خدمت و رسیدگی به انتقادات و شکایات مردمی بوده است که از جمله این خدمات می توان به تماس های تلفنی و شکایات مردمی از طریق خط تلفن ۱۳۷ شهرداری تبریز اشاره کرد که روزانه بخش اعظم مشکلات شهروندان از این طریق مرتفع می شود.  
انتهای پیام/
۳۸ درصد از مردم تبریز، مشکلات محله خود را با سامانه ۱۳۷ در میان می گذارند منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار