معاون وزیر ورزش:

منابع مالی خوبی به ورزش آذربایجان‌شرقی اختصاص می‌یابد

1401/03/12 - 10:55 - کد خبر: 64424 نسخه چاپی

نصر: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه منابع خوبی برای ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اختصاص خواهد یافت، خطاب به روسای هیات های ورزشی استان گفت: باید از داشته های خود صیانت کنید.

به گزارش نصر، محمد پولادگر در جلسه روسای هیات‌های ورزشی آذربایجان شرقی با بیان این‌که شاکله اصلی ورزش قهرمانی هیات‌های ورزشی هستند، عنوان کرد: باید در راستای پیشرفت ورزش در آذربایجان شرقی با همدیگر همکاری کنید تا بتوانید قهرمانانی در عرصه‌های مختلف ورزشی داشته باشید.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ از ورزش جدا نیست،اظهار کرد: بیماری های فشار خون، دیابت و کلیوی، نشان از جدایی فرهنگ از ورزش دارد که باید در این زمینه تلاش بسیاری صورت پذیرد.
وی در خصوص استخدام قهرمانان ورزشی یادآور شد: با توجه به آیین نامه، این موضوع پیگیری و انجام می شود و قهرمانانی استخدام می شوند که حائز شرایط باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه اظهار کرد: جای خوشحالی دارد که اولین جلسه هیات های ورزشی با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان که خود فردی از جنس ورزش است، برگزار شد.
حببب ستوده نژاد خاطرنشان کرد: امیدواریم سفر رییس جمهور منتخب و وزیر ورزش و جوانان برای ورزش استان ما خیر و برکت زیادی داشته باشند و با اختصاص بودجه کافی بتوانیم پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.
ستوده نژاد اضافه کرد: باید یادی از آنانی که سر دادند تا ما در آسایش زندگی کنیم، داشته باشیم و با وجود مدیران و رییس هیات های توانمند در آذربایجان شرقی می توانیم ورزش استان خود را رونق ببخشیم.
وی با بیان این‌که آذربایجان شرقی آمادگی میزبانی تمامی مسابقات ورزشی را دارد، اظهار کرد: از تمامی فدراسیون ها خواستاریم تا مکاتبات و همکاری های لازم را برای برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی در استان ما انجام دهند.
وی با اشاره به تیمداری مس کرمان در ۲۸ رشته ورزشی، از معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد تا با مجموعه مس ایران جلسه داشته باشد و مس سونگون ورزقان نیز مثل مس کرمان در رشته های ورزشی مختلف تیمداری و فعالیت بکند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، در این جلسه هیات های ورزشی نیز از نبود امکانات کافی برای برپایی مسابقات استانی سخن گفته و پاداش سلامتی از ورزش را حاصل بالا بردن سرانه ورزشی دانستند.
انتهای پیام/
منابع مالی خوبی به ورزش آذربایجان‌شرقی اختصاص می‌یابد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار