خبر/

کارآفرین برتر حوزه ورزش کشور در تبریز سرمایه گذاری می‌کند

1401/03/10 - 13:11 - کد خبر: 64260 نسخه چاپی

نصر: کارآفرین برتر حوزه ورزش کشور درصدد راه اندازی واحد تولید پوشاک ورزشی در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع در منطقه سهلان تبریز است.

به گزارش نصر، یوسف گرامی کارآفرین برتر حوزه ورزش کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: در این واحد برای یکصد نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.
وی که مدیر عامل یک شرکت تعاونی تولیدی است با اشاره به افتتاح یکی از شعب تعاونی خود در تبریز، افزود: ایده راه اندازی این مجموعه اقتصادی و ورزشی به پیشنهاد مشاوران و همراهی مسئولین وقت در استان آذربایجان شرقی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال عملیاتی شد.
گرامی با قدردانی از حمایت و همراهی حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه و عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی گفت: واحد تولیدی در منطقه سهلان تبریز تا دیم ماه امسال راه اندازی می شود و در فاز دوم به ۶ هزار متر مربع افزایش می یابد.
کارآفرین برتر حوزه ورزش با اشاره به اینکه محصولات ورزشی وارداتی اکثرا از کشورهای بلوک شرق آسیا بوده و به رغم قیمت بالایی که در بازار دارند از کیفیت قابل قبول نیز بی بهره هستند، گفت: ما با تولید محصولات تحت لیسانس شرکت آلمانی و برخوردار از استاندارد های جهانی و بروز به دنبال افزایش کیفیت محصولات و احترام به خواست به حق مصرف کننده هستیم.
گرامی با بیان اینکه ما به عنوان بنگاه اقتصادی به میدان آمده ایم و نه بنیاد خیریه، تاکید کرد: محصولات ورزشی که در تعاونی ما تولید می شود با قیمتی به نسبت پایین تر از محصولاتی که در بازار وجود دارند عرضه می شود. 
این کار آفرین ورزشی با بیان اینکه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی از قهرمانان و مدال آوران ورزشی تجلیل خواهیم کرد، گفت: امسال ۴۴ نفر از مدال آوران شهر تبریز تجلیل می شوند.
انتهای پیام/
کارآفرین برتر حوزه ورزش کشور در تبریز سرمایه گذاری می‌کند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار