دبیر کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک:

روزهای خوبی در انتظار ورزش تبریز است

1401/03/04 - 16:08 - کد خبر: 63754 نسخه چاپی

نصر: دبیر کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک و سرمربی تیم ملی کبدی فرا رسیدن روزهای خوب برای ورزش تبریز را نوید داد.

به گزارش نصر، مصطفی نودهی در اولین نشست هم‌اندیشی مسئولان ورزش شهرداری‌های مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور، گفت: یعقوب هوشیار، شهردار تبریز به ورزش و جامعه ورزشی خدمات شایانی کرده است و من فکر می‌کنم آینده‌ای بسیار درخشان در حوزه ورزش در تبریز پیش رو خواهد بود.
وی ادامه داد: مردم تبریز ورزش را به عنوان پروژه‌ای اجتماعی خواهند دید که بعدها ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن، خود را نمایان خواهد کرد.
وی اظهار کرد: ورزش همگانی طبق قانون وظیفه‌ای برای نهادهای مختلف است که باید در خدمت شهروندان قرار بگیرد.

ساختارمحوری ورزش مانع از اعمال سلیقه فردی است
شهردار تبریز نیز گفت: با نگاه جدید ایجاد شده در وزارت کشور، موضوع ورزش جایگاه خود را به‌صورت ساختاری و به دور از اعمال سلیقه‌های فردی باز یافته است.
یعقوب هوشیار اظهار کرد: رویکرد و فعالیت جدیدی که در حوزه ورزش در منظر و دیدگاه وزارت کشور قرار گرفته است را به فال نیک گرفته و معتقدیم این کار فرصتی طلایی برای مجموعه‌های شهرداری است.
وی افزود: ما مدیران شهرداری در تعریف و دورنمایی که از شهر ایده‌آل ارائه می‌دهیم، مؤلفه‌هایی را نیز در جهت توسعه شهری معرفی می‌کنیم که یکی از آن‌ها ورزش است.
وی تصریح کرد: ورزش و سلامت یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه شهرها و حرکت به سمت تعالی و رشد روحی و جسمی مردم است.
هوشیار اضافه کرد: نکته‌ قابل توجه در این بین بحث ساختار موضوع است؛ به طوری که ما بر اساس سلایق افراد و یا نسبت به شهرها و استانهایمان موضوع ورزش را پیش می‌بریم.
وی خاطرنشان کرد: کسانی که در حوزه ورزش و بطن آن بوده و با ورزش بزرگ شده‌ و رده‌های مختلف را تجربه کرده‌اند، حتما اذعان دارند که ورزش یک موضوع با نگاه خاص نیست و چرخه‌ علمی دقیقی است که باید به آن پرداخته شود.
وی یادآور شد: یک زمانی در تبریز ۲۸ تیم ورزشی داشتیم که برکات زیادی برای شهر داشت اما تصمیم به جمع‌آوری سازمان ورزش و تیم‌های حرفه‌ای گرفته و اعلام شد که ورزش همگانی را توسعه می‌دهیم. نتیجه کار آسیب به زیرساخت‌های ورزشی و انحلال همه تیم‌های ورزشی شهرداری تبریز بود.
شهردار تبریز با اشاره به رویکرد جدید شورای ششم شهر در حوزه ورزش، عنوان کرد: رویکرد جدیدی که شورای محترم شهر در حوزه ورزش در پیش گرفته، جریان دوباره چرخه ورزش در مجموعه شهرداری و شهر تبریز با رفع نواقص قبلی است.
وی از آمادگی شهرداری تبریز برای فعالیت در حوزه ورزش خبر داد و گفت: ما با افتخار و علاقه‌مندی شدید آماده پیگیری موضوع ورزش همگانی هستیم و با سیاست‌گذاری وزارت کشور و تجمیع آرا و نظرات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی به سمت ورزش همگانی حرکت می‌کنیم.

شهردار تبریز برای احیای ورزش شهرداری تلاش موثری دارد
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز از تلاش موثر شهردار برای احیای ورزش شهرداری خبر داد.
حجت‌الاسلام رسول برگی امروز اظهار کرد: از روزی که یعقوب هوشیار به عنوان شهردار تبریز انتخاب شده، به صورت شفاف در حوزه ورزش فعالیت می‌کند و نشان داده که هدف شورا و شهرداری، احیای سازمان ورزش است.
وی ادامه داد: شهردار تبریز به همین دلیل در احیای سازمان ورزش شهرداری تبریز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.
وی درباره اهداف ورزشی شهرداری، تاکید کرد: می‌خواهیم الگویی در ورزش شهروندی در کل کشور باشیم و قدم‌های خوبی در این حوزه برداریم.
انتهای پیام/
 روزهای خوبی در انتظار ورزش تبریز است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار