شهردار منطقه سه:

پنج سازه از هشت سازه روگذر شهید فلاحی به اتمام رسیده است

1401/02/18 - 12:40 - کد خبر: 62433 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه سه تبریز خبر از سرعت‌گیری اجرای عملیات احداث روگذر شهید صادق فلاحی در تقاطع خیابان آزادی– ارتش داد و گفت: پنج سازه از هشت سازه روگذر به اتمام رسیده و 3 سازه دیگر در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش نصر، یعقوب وحید‌کیا شهردار منطقه سه تبریز خبر از اجرای بی وقفه پروژه روگذر شهید فلاحی در تقاطع خیابان آزادی- ارتش داد و گفت: تا به امروز پنج سازه از هشت سازه روگذر به اتمام رسیده و سه سازه دیگر در حال حاضر اجرا می‌شود.
شهردار منطقه افزود: دو کوله ( دیواره نگهدارنده) در نقطه های پایانی شرق و غرب روگذر، دو پایه در ضلع غربی و یک پایه در ضلع شرقی روگذر به پایان رسیده است.
وی ادامه داد: سه سازه باقی مانده روگذر، یعنی دو پایه در ضلع شرقی و یک پایه در ضلع غربی در حال حاضر با سرعت احداث می‌شود.
وحید‌کیا گفت: عملیات آرماتوربندی تنها پایه باقی مانده ضلع غربی در مراحل پایانی می باشد و همچنین عملیات آرماتوربندی فونداسیون یکی از پایه های ضلع شرقی هم آغاز شده است.
 شهردار منطقه افزود: عملیات قالب بندی پایه نزدیک کوله ( دیواره نگهدارنده) ضلع شرقی نیز به اتمام رسیده و در دو سه روز آتی بتی‌ریزی آن انجام خواهد گرفت.











وحيدكيا تاكيد کرد: سعی می‌کنیم عملیات احداث روگذر شهید فلاحی، برای کاهش مشکلات ترافیکی در این محل و همچنین برای جلب رضایت شهروندان، مطابق زمان بندی مشخص شده، سریعاً اجرا و اتمام و بهره برداری برسد.
انتهای پیام/
پنج سازه از هشت سازه روگذر شهید فلاحی به اتمام رسیده است نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   علی رستگار   سال پیش  

مگر قرار نبود تا ده روز (20 روز هستش که نشده) زمانبندی برای اتمام رو اعلام کنن،
تو متن خبر هم اومده ولی زمانی اعلام نمیکنن چرا؟
یه مورد هم اینکه گفته بی‌وقفه کار میکنن که دروغه محضه، چهار روزه که بعد ایست پروژه یه کارایی میکنن
پژوهشیار