رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه‌ حجیم؛

قیمت‌ها‌ی اعلامی برای نان‌ها‌ی حجیم و نیمه‌حجیم، کذب نیست/ از روز شنبه رسما به واحدها ابلاغ می‌شود

1401/02/16 - 12:50 - کد خبر: 62349 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه‌حجیم گفت: متاسفانه در رسانه‌ها‌ به اشتباه از جانب من گفته شده که قیمت‌ها‌ی اعلامی برای نان‌ها‌ی حجیم و نیمه‌حجیم، کذب است در حالی که این موضوع صحت ندارد. قیمت‌ها‌یی که منتشر شده، صحیح است منتها نرخ‌نامه، روز شنبه تایید رسمی و به واحدها ابلاغ خواهد شد.

به گزارش نصر، محمدجواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه‌حجیم در گفت‌وگویی اظهار کرد: طبیعی است که با افزایش 10 برابری قیمت آرد، قیمت نان نیز افزایش یابد.
وی افزود: درست است که قیمت نان‌ها‌ بر اساس عرضه و تقاضا خواهد بود اما باید یک سقف برای آن تعیین شود و طبق قانون، نانوایان مشمول قیمت‌گذاری نیستند و نرخ‌ها‌ باید از سوی اتحادیه تعیین شود.
کرمی ادامه داد: نگرانی واحدهای ما این است که امکان رقابت با واحدهای سنتی را که از آرد یارانه‌ای استفاده می‌کنند، نداشته باشند. در واقع، تصمیمی عجولانه برای صنف ما گرفته شد که متاسفانه ریشه صنف را از بین می‌برد!
رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه‌حجیم خاطرنشان کرد: اگر ما را در جلسات دعوت می‌کردند، مشکلات را مطرح می‌کردیم! در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مشکلات همکاران ما، تامین نقدینگی برای خرید آرد است.
کرمی در ادامه به مشکلات تامین روغن برای صنف نانوایان حجیم و نیمه‌حجیم اشاره کرد و گفت: روغن، یکی از مهم‌ترین مواد اولیه نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم است اما متاسفانه با قیمت‌ها‌ی بسیار بالا در اختیار واحدهای ما قرار می‌گیرد. در سنوات قبل، تخصیص روغن به نانوایان حجیم و نیمه‌حجیم، به صورت سهمیه‌ای بود اما در حال حاضر نانوایان باید به صورت آزاد، روغن مورد نیازشان را خریداری کنند و متاسفانه هیچ‌کس پاسخگو نیست!
انتهای پیام/
قیمت‌ها‌ی اعلامی برای نان‌ها‌ی حجیم و نیمه‌حجیم، کذب نیست/ از روز شنبه رسما به واحدها ابلاغ می‌شود منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار