آیین تجلیل از عوامل اجرایی المپیاد ورزشی جام پرچم برگزار شد

1401/01/25 - 10:08 - کد خبر: 61340 نسخه چاپی

نصر: آیین تجلیل از عوامل اجرایی دومین دوره المپیاد ورزشی جام پرچم با حضور دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، شهردار تبریز و مدیران شهرداری برگزار شد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در این آیین از تسهیل دسترسی شهروندان به زیرساخت‌های ورزشی خبر داد و گفت:  برنامه شهرداری ارائه بهترین و شایسته‌ترین خدمات ورزشی  به شهروندان تبریزی و تسهیل دسترسی عموم مردم به زیرساخت‌های ورزشی شهر است. 
وی افزود: بعد از مهار نسبی کرونا، برگزاری المپیاد جام پرچم یکی از حرکت‌های ارزشمندی بود که  پویایی و تحرک و حرکات شادی بخش را به عنوان نیاز جامعه به همراه داشت. 
قائم‌مقام و دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور نیز در این آیین جام پرچم را نگاه جدیدی به ورزش همگانی معرفی کرد و اظهار داشت: تبریز پیشگام برگزاری المپیاد ورزشی جام پرچم بود که با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود استانداردهای لازم به خوبی رعایت شده است. 
حجت‌الله غلام‌علی افزود: شهرداری تبریز در برگزاری المپیاد ورزشی رتبه اول را دارد، هرچند شهرهای دیگر نیز زحمت کشیدند ولی تبریز با ابتکار و نوآوری صاحب‌امتیاز جام پرچم است. 
وی خاطرنشان کرد: شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در تبریز آغاز به کار کرد که به نوعی تبریز صاحب‌امتیاز این حرکت است. 
رئیس سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز هم در این آیین از استقبال شهروندان از جام پرچم خبر داد و افزود: المپیاد ورزشی جام پرچم با شرکت هشت‌هزار و دویست ورزشکار در رده‌های سنی مختلف، با استقبال شهروندان روبرو شده است. 
رحیم ملاحسینی ادامه داد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کودکان ما باید به سمت ورزش بیایند چرا که در این حوزه‌ها پیشگیری امر مهمی است. 
دومین دوره المپیاد ورزشی جام پرچم با شرکت هشت هزار و دویست ورزشکار در رده‌های پایه و نوجوان درچندین رشته مختلف از جمله فوتسال، والیبال، بسکتبال و.. برگزار شد که در بهمن ‌ماه و همزمان با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مراسم اختتامیه آن برگزار شد. 
انتهای پیام/
آیین تجلیل از عوامل اجرایی المپیاد ورزشی جام پرچم برگزار شد منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار