خبر/

فدراسیون ورزش های همگانی؛ اولین فدراسیون الکترونیک کشور

1398/08/20 - 10:18 - کد خبر: 6132 نسخه چاپی

نصر: فدراسیون ورزش های همگانی به عنوان اولین فدراسیون الکترونیک کشور معرفی شد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، در نشستی که با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، افشین ملایی مدیرکل دفتر ورزش همگانی و سعادتمند مدیرکل دفتر استعدادیابی و آموزش های پایه برگزار شد از نسخه آزمایشی سامانه الکترونیک فدراسیون ورزش های همگانی «سامانه ملی ایران فعال» رونمایی شد.

از جمله اهداف راه اندازی این سامانه می توان به بهبود خدمات آموزشی فدراسیون با رویکرد مکانیزه سازی فرایند آموزش، دستیابی آسان و دقیق به آمار و اطلاعات، تجمیع، استاندارد سازی و یکپارچه سازی داده های اختصاصی، تسریع و تسهیل فرآیند ثبت نام و برگزاری دوره های آموزشی، ارائه خدمات غیرحضوری و حذف فرآیند مستندات چاپی اشاره کرد.

با راه اندازی این سامانه تمامی خدمات آموزشی فدراسیون ورزش های همگانی از صفر تا صد الکترونیکی شده و حتی صدور گواهینامه نیز به صورت الکترونیکی و بلافاصله پس از اعلام نمره مدرس انجام می شود. ضمن اینکه امکان استعلام آنی و برخط گواهینامه ها نیز فراهم شده و دیگر امکان جعل مدارک مربیگری و یا سوءاستفاده های احتمالی وجود ندارد.

در نهایت با اجرای چرخه کامل الکترونیکی خدمات آموزشی فدراسیون و همچنین امکان ارائه خدماتی نظیر عضوگیری، آمار مشارکت کنندگان حوزه ورزش همگانی، رویدادها و پویش ها، بر اساس اعلام حوزه فناوری اطلاعات وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش های همگانی به عنوان اولین فدراسیون الکترونیک کشور معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

فدراسیون ورزش های همگانی؛ اولین فدراسیون الکترونیک کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار