شهردار تبریز؛

روزهای خوب ورزش تبریز در راه است

1401/01/24 - 15:22 - کد خبر: 61310 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: با تلاش همکاران سازمان فرهنگی و ورزشی و اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری، قول می‌دهیم که روزهای خوبی در انتظار ورزش باشد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال و والیبال جام رمضان، اظهار کرد: آموزش و حمایت از ورزشکاران در کلیه‌ رشته‌های ورزشی در دستور کار قرار خواهد گرفت و در کنار آن تلاش می‌کنیم با توسعه زیرساخت‌ها در تمام رشته‌های ورزشی مسابقاتی برگزار شود.  
وی افزود: امیدوارم روزی برسد که شاهد حضور ورزشکاران در عرصه‌های قهرمانی در سطح ملی و بین‌المللی باشیم و آن‌ها نیز الگوهایی مناسب برای سایر جوانان و نوجوانان شهر باشند.  
وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش و حمایت از ورزشکاران در تمام رشته‌های ورزشی، دوباره شاهد شکوفایی ورزش تبریز همچون گذشته باشیم.  
هوشیار خاطرنشان کرد:  افزایش شور و نشاط اجتماعی، سلامت عمومی و توسعه ورزش همگانی از برنامه‌های شهرداری در حوزه‌های اجتماعی است.

فعالیت‌های ورزشی شهرداری تبریز از سر گرفته‌ می‌شود
شهرام دبیری، عضو شورای شهر تبریز نیز گفت: امیدواریم با مهار اپیدمی کرونا فعالیت‌های ورزشی شهرداری تبریز نیز با حمایت شهردار از سر گرفته شود.
وی اظهار کرد: خوشحال هستم، بعد از مدت‌ها که اپیدمی کرونا نمی‌گذاشت فعالیت ورزشی داشته باشیم، امروز شاهد حضور و برگزاری مسابقات ورزشی در مجموعه شهرداری تبریز هستیم. 
وی افزود: اعضای شورای شهر تبریز حامی ورزش شهر به خصوص ورزش پایه، همگانی و پهلوانی هستند.  
دبیری خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش و حمایت شهردار تبریز شاهد شکوفایی دوباره ورزش تبریز در تمام رشته‌های ورزشی باشیم.  
وی افزود: شهرداری تبریز تجربه موفقی در برگزاری دو دوره جام پرچم داشته است.  
وی تصریح کرد: آینده ورزش شهر در دستان این کودکان است امیدوارم شاهد برگزاری مسابقات پرشور و هیجانی باشیم.  
مسابقات فوتسال جام رمضان در شش رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان به ترتیب در سالن‌های سفیر امید، مشروطه، صفا و بهار، ارم، شهروند و میلاد و مسابقات والیبال در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن شهید توانا برگزار خواهد شد. 
برگزاری این مسابقات در شب‌های ماه مبارک رمضان و به شکل رایگان در اماکن ورزشی شهرداری تبریز خواهد بود.
انتهای پیام/
روزهای خوب ورزش تبریز در راه است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار