سرپرست شهرداری تبریز خواستار شد:

رشادت و فداکاری خلبانان سانحه هوایی اخیر تبریز در کتب درسی چاپ شود

1401/01/04 - 15:54 - کد خبر: 60568 نسخه چاپی

نصر: با حضور مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز، مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و معاون نظامی عقیدتی سیاسی پایگاه شهید فکوری تبریز خانواده های خلبانان شهید سانحه هوایی تبریز مورد تجلیل قرارگرفتند.

به گزارش نصر، در دومین روز از جشنواره نوروزی تبریز که با حضور مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز، اکبر امجدی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز  و حسین محمدزاده معاون نظامی عقیدتی سیاسی پایگاه شهید فکوری و جمع زیادی از شهروندان و میهمانان  نوروزی برگزار شد، خانواده های معظم دو خلبان شهید سانحه هوایی اخیر در تبریز، مورد تجلیل قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش، خانواده های شهید سرهنگ خلبان صادق فلاحی و شهید سرگرد خلبان علیرضا حنیفه زاد در این مراسم حضور یافتند و توسط سرپرست شهرداری تبریز از آنان تجلیل به عمل آمد.
سرپرست شهرداری تبریز در این مراسم با بیان اینکه خلبانان شهید سانحه اخیر نام شان برای همیشه در تاریخ کشورمان ثبت شد، گفت: مردم تبریز و کشورمان نسل به نسل رشادت و فداکاری و ایثار شهدای خلبان را منتقل خواهند کرد.
مهدی یوسفی افزود: اگر ایثار و رشادت خلبانان شهید نبود تعداد زیادی از شهروندان تبریز جانشان را از دست می دادند و انصافا مردم نیز در مراسم تشییع ارادت خود را به این دو شهید خلبان نشان دادند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولین وزارت آموزش و پرورش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رشادت و فداکاری خلبانان حادثه هوایی اخیر تبریز را در کتب درسی برای دانش آموزان و آینده سازان کشور منتشر کنند چرا که با تدریس این رشادت ها و فداکاری ها نسل جوان و نوجوان کشور درس ایثار و شهادت و فداکاری را خواهند آموخت. 
گفتنی است شهید سرهنگ خلبان صادق فلاح و شهید سرگردخلبان علیرضا حنیفه زاد طی سقوط هواپیمای نظامی آموزشی در منطقه میدان ستارخان تبریز با فدا کردن جان خود، مانع از وارد آمدن صدمات جانی و مالی برای شهروندان شدند.
انتهای پیام/
رشادت و فداکاری خلبانان سانحه هوایی اخیر تبریز در کتب درسی چاپ شود منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار