جانشین فرمانده انتظامی آذریایجان شرقی تبیین کرد:

عوامل مهم در کاهش تصادفات

1400/12/22 - 17:30 - کد خبر: 60306 نسخه چاپی

نصر: جانشین فرمانده انتظامی آذریایجان شرقی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی ، آموزش ، استفاده از تجهیزات نوین ، اصلاح نقاط حادثه خیز و رفتار صحیح کارکنان پلیس در کاهش تصادفات تاثیر دارد ، گفت : رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي یک الزام اخلاقی و بخش از حقوق شهروندی است .

به گزارش نصر، سردار علی محمدی در همایش روسای پلیس راهور و فرماندهان پاسگاههای پلیس راه استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید با اشاره ماموریت های نوروزی در پیشگیری از تصادفات درون شهری و برون شهری اظهار داشت: میزان ارتباط مردم با ماموران پلیس راهور و راه در سطح بالایی بوده و در تمام شرایط مردم با ماموران پلیس راهور و راه ارتباط دارند.
وی با اشاره به اینکه رفتارهای صحیح و مودبانه کارکنان با مردم در کاهش تصادفات تاثیر به سزایی دارند، افزود : مشارکت مردم نیز تضمين کننده ارتقاء سطح آگاهي‌ها و پيشگيري از وقوع تصادفات است.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه فرهنگ سازی ، آموزش ، بهره مندی از فناوری های به روز دنیا ، افزایش ایمنی راه ها،اصلاح نقاط حادثه خیز و اجرای قوانین نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد ، گفت : رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي یک الزام اخلاقی و بخش از حقوق شهروندی است.
سردار محمدی با تاکید بر اینکه مهمترین رکن در ایمنی جاده‌ها مدیریت است که در ارتقای ترافیک در حمل و نقل بسیار مهم است، تصریح کرد: از آنجایی که همواره امنیت جانی و روانی آحاد افراد جامعه برای پلیس از اهمیت بسزایی برخوردار است، برخورد با تخلفات حادثه ساز از مهم ترين اولويت هاي پليس در تعطیلات نوروزی خواهد بود.
جانشین فرمانده انتظامی استان بر ضرورت عزم جمعي در ارتقاء امنيت ترافيك تاكيد كرد و گفت : براي بهبود وضع مطلوب راهي جز فرهنگ سازي نداريم و يكي از راه هاي فرهنگ سازي، مطالبه گری و سهم خواهی از سازمان های دخیل در امر ترافیک است .
سردار محمدی در پایان با تاکید براینکه افزایش رضایمندی مردم در ماموریت نوروزی مورد انتظار سلسله مراتب فرماندهی انتظامی است،یادآور شد: با تمام توان و ظرفیت باید در ماموریت نوروزی پای باشیم چراکه پیش بینی افزایش 40 درصدی مسافرت های امسال وظیفه و مسئولیت پلیس را چند برابر خواهد کرد. 
انتهای پیام/
عوامل مهم در کاهش تصادفات نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار