گزارش نصر/

تسلیم پدرخوانده مقابل هواداران تراکتور 

1403/02/28 - 16:37 - کد خبر: 113291 نسخه چاپی

نصر: پس از چندین سال ناتوانی در مدیریت تیم بزرگ تراکتور، مالک و مسئولان این تیم مقابل هواداران تسلیم شدند و خواستار واگذاری سهام این تیم شدند.

به گزارش نصر، تیم تراکتور در اولین سالی که به بخش خصوصی واگذار شد، عده ای از هواداران این تیم امید داشتند با روی کار آمدن مالک ثروتمند این باشگاه شاهد روزهای خوش در تبریز باشند و مسئولان این باشگاه بتوانند آرزوهای هواداران این باشگاه را فراهم کنند، اما نه تنها پس از گذشت چندین سال این اتفاق رخ نداد، بلکه سرافکندگی و سرخوردگی از نتیجه چندین سال حضور دلالیسم در این باشگاه شد.
زنوزی که در همه‌ این سال‌ها وعده تراکتور کهکشانی داده بود، اما همین تیم کهکشانی اعتبار چندین ساله فوتبال تبریز را زیرسوال برد و نتایج تاسف بار این تیم در سال‌های اخیر نشان داد خاندان زنوزی و دلالان فوتبال هدفی جز برخی سواستفاده ها و دلال بازی در این تیم ندارند که نتیجه آن فوت چندین هوادار و نابودی امید و شور و شوق هزاران هوادار عاشق این تیم بود.
مالک این باشگاه که همواره در مواقع بحرانی مسئولان استانی را تهدید به تحویل این باشگاه می کرد، اکنون به پایان خط رسیده و به نظر می رسد این‌بار تسلیم هواداران بزرگ تراکتور خواهد شد؛ تصمیمی که هواداران این تیم از آن راضی هستند و خواستار واگذاری این باشگاه همانند تیم های تهرانی به هلدینگ های معتبر و یا بازگشت به کارخانه تراکتورسازی هستند.
کارنامه کهکشانی زنوزی در این سال‌ها نشان می‌دهد بسیاری از بازیکنان بی کیفیت و بدون مشتری که از تیم های خود بیرون گذاشته شده بودند، در این سال‌ها سر از تراکتور درآوردند و تبدیل به چهره های غیرمحبوب در نزد هواداران تراکتور شدند. البته این اتفاق تنها در حوزه بازیکنان رخ نداد و مربیان مختلفی در این باشگاه حضور یافتند که تعداد حضورشان در قامت مربی به یک فصل هم نرسید و در کل می توان گفت در زمان میدان داری دلالان در تراکتور در دوران زنوزی بیش از 100 بازیکن،  16 سرمربی و  12 مدیرعامل تنها در کمتر از 6 سال در این باشگاه رفت و آمد داشته اند که رکورد بی سابقه ای برای باشگاه تراکتور محسوب می شود.
با این وجود انتظار می رود در فرصتی که سهامداران باشگاه بالاخره تسلیم خواسته هواداران شدند، این‌بار در واگذاری این تیم دقت بیشتری خرج شود تا ضمن انتقال سهام این تیم به یک شرکت معتبر، شاهد عبور از دوران دلالیسم و استعمار شخصی این باشگاه توسط افراد نامعتبر باشیم.
انتهای پیام/
تسلیم پدرخوانده مقابل هواداران تراکتور  حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   بیگی   4 ماه پیش  

من موندم چرا بیگی در مورد زنوزی حتی یک مصاحبه عدالتخواهانه انجام نمی دهد ؟؟؟؟ البته معلومه . زیاد فکر نکنید
پژوهشیار