سرپرست شهرداری تبریز تاکید کرد:

لزوم توجه ویژه به ورودی‌های شهر در آستانه نوروز

1400/12/10 - 22:10 - کد خبر: 59740 نسخه چاپی

نصر: سرپرست شهرداری تبریز بر لزوم توجه ویژه به ورودی‌های شهر در آستانه نوروز تاکید کرد.

به گزارش نصر، مهدی یوسفی صبح امروز در جمع مدیران شهرداری منطقه ۵ تبریز اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز ۱۴۰۱، لازم است نیروهای خدمات شهری به صورت ضربتی و شبانه‌روزی به انجام وظایف‌ خویش پرداخته و با شهری تمیز و پاک به استقبال بهار و عید نوروز برویم.
وی ادامه داد: توجه به نظافت و پاکسازی معابر، استفاده از پرچم و المان‌های مناسب و ... در ورودی‌های شهر از اهمیت بسزایی برخوردار است و به نوعی اولین مناظری است که در بدو ورود گردشگران و میهمانان ظاهر می‌شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: در آستانه اعیاد مبعث و شعبانیه قرار گرفته‌ایم و به همین خاطر لازم است مناطق شهرداری تبریز با فضاسازی و برگزاری برنامه‌های مناسب، در ایجاد شور و شعف برای شهروندان عزیزمان اثرگذار باشند.
یوسفی همچنین گفت: از دیگر موارد ضروری لکه‌گیری و آسفالت اساسی در معابر است که امیدواریم شهرداری منطقه ۵ علاوه بر پوشش سطح حوزه خود، یاریگر دیگر مناطق نیز باشد.
در این جلسه میرعلی‌اصغر نساج، شهردار منطقه ۵ تبریز گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی این منطقه ارائه کرد و سرپرست شهرداری تبریز نیز بر ضرورت تسریع در اجرای این پروژه‌ها تاکید کرد.
انتهای پیام/
لزوم توجه ویژه به ورودی‌های شهر در آستانه نوروز منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار