شهردار منطقه 10 تبریز خبر داد:

تخریب دو طبقه غیر مجاز یک ساختمان در کوی قربانی

1400/12/09 - 23:31 - کد خبر: 59706 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه 10 تبریز از تخریب دو طبقه ساختمانی غیرمجاز در کوی قربانی خیابان ثقه الاسلام با حکم کمیسیون ماده 100 خبر داد.

به گزارش نصر، حسن گنجی با اعلام این خبر گفت: در راستای جلوگیری از تخلفات ساختمانی و به جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که توجه ویژه‌ای در جلوگیری از بروز تخلفات ساختمانی دارد بر اساس رای صادره از سوی کمیسیون ماده ۱۰۰، پس از پیگیری های لازم توسط واحد اجرای احکام و در حضور ضابطین قضایی دو طبقه از ساختمان مسکونی غیر مجاز  واقع در کوی قربانی خیابان ثقه الاسلام شمالی  تخریب شد.
 وی افزود:  علی رغم اخطارهای متعدد، مالک به تصور کاهش هزینه های ساخت و ساز و در اصل تخلف از قانون و تضییع حقوق عمومی مبادرت به انجام ساخت و ساز کرده و با ترفندهای مختلف سعی در به پایان رساندن ساختمان غیر ایمن برای خود یا مالکان احتمالی بعدی را به هر قیمتی داشت که در این خصوص شهرداری منطقه 10 اقدامات قانونی لازم را جهت تخریب به عمل آورد.
 وی یادآور شد: با هرگونه تخلف ساختمانی که باعث به خطر افتادن جان شهروندان و ایجاد بی نظمی شود با جدیت برخورد می شود.
گنجی با توصیه به شهروندان منطقه 10 مبنی بر عدم خرید املاک فاقد سند و پایانکار ساختمانی افزود: برخی از افراد سودجو با فروش املاک فاقد ایمنی و سند مالکیت، ضمن به خطر انداختن جان شهروندان مشکلات عدیده ی را برای شهر و شهروندان ایجاد می کنند و لازم است از خرید و فروش اینگونه املاک جلوگیری کرد.
انتهی پیام/
تخریب دو طبقه غیر مجاز یک ساختمان در کوی قربانی منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار