دستور ویژه سرپرست شهرداری تبریز برای اجرای طرح‌ استقبال از بهار

1400/12/07 - 12:49 - کد خبر: 59552 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز با صدور دستوری به شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌های و شرکت‌های تابعه شهرداری، بر اجرای طرح استقبال از بهار تاکید کرد.

به گزارش نصر، مهدی یوسفی اظهار کرد: همه‌ساله اجرای طرح استقبال از بهار از ۱۰اسفندماه تا ۱۳فروردین، در حوزه‌های مختلف به ویژه خدمات شهری، سیما و منظر و عمران در دستور کار مدیریت شهری قرار می‌گیرد.
او ادامه داد: به منظور اجرای این طرح در سال ۱۴۰۱، اقدامات متعدد و متنوع خدمات‌دهی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام می‌گیرد که آراستگی معابر شهر و ایجاد نشاط ویژه اجتماعی جهت تلطیف روحیه شهروندان در این طرح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
سرپرست شهرداری تبریز تصریح کرد: نصب پرچم‌های زیبا و مقدس جمهوری اسلامی ایران در ورودی‌های شهر تبریز و معابر و ارائه خدمات مطلوب به محلات و نیز آماده‌سازی بستر کاشت گل‌ها و درختان و نصب المان‌های شهری در حاشیه خیابان‌های اصلی مهمان‌پذیر مورد انتظار اینجانب از مدیران شهرداری تبریز است.
او یادآور شد: در این راستا لکه‌گیری و چاله‌زدایی معابر و ترمیم مسیرهای حفاری‌شده، پاکسازی و شست و شوی مبلمان شهری و نرده‌ها و تابلوهای ترافیکی و باکس‌های زباله و حذف موانع فیزیکی و جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی باید انجام پذیرد.
یوسفی تشریح کرد: همچنین ترمیم جداول و پل‌ها و همسطح‌سازی دریچه‌ها، لایروبی جوب‌ها و کانال‌ها، رسیدگی به وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر، رفع و ساماندهی سد معبر، جلوگیری از صدور مجوز حفاری‌ها و آمادگی سازمان آتش‌نشانی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.
انتهای پیام/
دستور ویژه سرپرست شهرداری تبریز برای اجرای طرح‌ استقبال از بهار منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار