مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

ارتقاء سلامت نیروی کار از طریق توسعه ورزش

1400/11/04 - 11:28 - کد خبر: 57826 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: توجه به ورزش کارگری به عنوان نیروی مولد جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش نصر، "حسین فتحی" در افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر گفت: خدا را شاکریم که توانسته ایم میزبان پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر در سراسر کشور باشیم.
وی افزود: کارگران موتور متحرکه و بازوان توسعه و بزرگترین سرمایه کشور هستند و نقش بی بدیل در موتور محرکه کشور دارند.
وی تاکید کرد: کارگران بویژه بانوان ورزشکار کارگر بهره وری و کیفیت را در کار بالا می‌برند چون انرژی به پشتوانه ورزش دارند.
فتحی هدف از برگزاری این المپياد را توانمندسازی منابع انسانی و تلاش برای ارتقاء سلامت نیروی کار از طریق توسعه ورزش و تفریحات سالم و ایجاد زمینه‌ های نشاط و شادابی در بین بانوان کارگر عنوان کرد و گفت: توجه به ورزش کارگری به عنوان نیروی مولد جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است.
فتحی توضیح داد: تیم‌های ورزشی بانوان کارگر سراسر کشور در قالب ۲۸ تیم بدمینتون، ۲۱تیم شطرنج۲۷ تیم شنا، ۲۵ تیم تنیس روی میز در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این رقابت ها در مجموع ۱۸۰ کارگر ورزشکار به مدت سه روز حضور خواهند داشت گفت: تیم های شرکت کننده از 30 استان کشور حضور دارند.
انتهای پیام/
 ارتقاء سلامت نیروی کار از طریق توسعه ورزش محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار