رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

ورزش عاملی برای ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان است

1400/10/07 - 09:49 - کد خبر: 56461 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز ورزش را عاملی برای ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان برشمرد و گفت: باید در راستای احیاء ورزش همگانی اقدامات درخوری ترتیب داده شود تا جوانان بتوانند از این مهم بهره گیرند.

به گزارش نصر، پرویز هادی در یازدهمین جلسه‌ی کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه حدود ۷۰ رشته‌ی ورزشی در انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی وجود دارد، اظهار کرد: اکثر این رشته‌ها جزو ورزش همگانی محسوب می‌شود و در همین راستا هیات انجمن‌های ورزشی را موظف خواهیم کرد تا با بررسی و تحقیق، فهرست زمین‌های ورزشی را دریافت کنند تا در خصوص نحوه‌ی راه‌اندازی مجدد اقداماتی انجام شود.
وی ادامه داد: با کمترین تجهیزات ورزشی، اقشار مختلف جامعه می‌توانند در سطح شهر از امکانات ورزشی استفاده کنند.

نهادینه کردن ورزش در پارک‌ها، آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد
دیگر عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه کمبود امکانات موجب شده تا بسیاری از جوانان نتوانند در رشته‌های ورزشی دلخواه خود فعالیت کنند.
رسول برگی ادامه داد: معتقد هستم اگر بتوانیم ورزش را در پارک‌ها نهادینه کنیم، علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.

زمان استفاده از سالن‌های ورزشی برای بانوان مناسب نیست
دبیر کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی کلانشهر تبریز طی سخنانی خاطرنشان کرد: زمان اختصاصی سالن‌های ورزشی برای بانوان مناسب نبوده و برخی از بانوان شاغل نمی‌توانند در زمان صبح از سالن‌های ورزشی استفاده کنند.
حکیمه غفوری افزود: بهتر است دو روز در هفته زمان اختصاصی در بعد از ظهرها برای بانوان در نظر گرفته شود تا همه‌ی این عزیزان بتوانند از ساعت‌های ورزشی استفاده کنند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر تبریز، در این جلسه موضوع بودجه ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از بابت تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی و توسعه سرانه ورزشی جهت تعیین تکلیف نهایی و تسهیل در روند اجرای آن مورد بررسی قرار گرفت و همچنین گزارشی در خصوص موضوع ورزش‌های همگانی جانبازان و معلولین نیز ارائه شد.
انتهای پیام/
 ورزش عاملی برای ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار