خبر/

آمادگی سازمان سیما، منظر شهری برای همکاری با هنرمندان تبریز

1400/10/01 - 20:22 - کد خبر: 56239 نسخه چاپی

نصر: در نشست صمیمی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز با هنرمندان تبریزی، سرپرست سازمان بر اجرای کارهای هنری فاخر و خلق آثار حجمی ارزشمند در شان نام پرآوازه این شهر تاکید کرد.

به گزارش نصر، اکبر امجدی با اشاره به جایگاه تاریخی تبریز گفت: کلانشهر قهرمان پرور و تاریخی تبریز دروازه ورود تمدن به ایران اسلامی است و همین امر ایجاب می کند آثار هنری خلق شده، فاخر و ارزشمند باشند. 
وی افزود: ارتقای کیفی فضای شهری و اثربخشی آن به همراه مدیریت خوب در این بخش، عامل مهمی برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه مهم شهری تلقی می شود.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز در ادامه، با اشاره به لزوم تجدید نظر در نحوه اجرای طرح‌های هنری شهری و تاکید بر خلق آثار حجمی کیفی و ارزشمند در سطح شهر، از هنرمندان خواست از کپی طرحها و پروژه های هنری خودداری کرده و برای ارائه آثارخود در سطح شهر، جانمایی مناسب و هنرمندانه را نیز در نظر بگیرند.
امجدی خروجی کیفی و ارزشمند پروژه های هنری را در گرو تعامل و همکاری سازنده سازمان و تیم هنرمندان پرافتخار کلانشهر تبریز دانست و از آمادگی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز برای افزایش سطح همکاری و رفع مشکلات موجود در این بخش خبر داد.
بعد از سخنان اکبر امجدی، هریک از هنرمندان حاضر در این نشست به بیان نظرات، پیشنهادات و دغدغه های هنری خود پرداختند.
آمادگی سازمان سیما، منظر شهری برای همکاری با هنرمندان تبریز منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار